Bugaboo mama's

Hey,



Ik wil mn dochtertje in de buggy laten zitten, in de bak is ze bezig met haar hoofje optille om te kunnen zien.



Laatst zag ik een baby in de bugaboo buggy, alleen deze had een soort zitverkleiner. Het was een soort dekentje/verkleiner op maat van de buggy zodat de ook wat kleinere lekker fijn zitten.



Zijn deze te koop? Of moet je deze laten maken?



Tnx!!



Dinnaa

Hoi,





Ik zie dat je dochtertje al 7 maanden is? Heb je dan nog wel een verkleiner nodig?





En ik heb zelf die verkleiner nog nooit gezien, maar heb je niet het deel voetenzak gezien wat je aan de bak vastmaakt? :think: Snap je wat ik bedoel? Dat is van fleece en daar komt de gordel doorheen en zit over de rugleuning gevouwen.

Ons meisje zit sinds kort ook in de wandelwageninzet en ik moet zeggen dat ze er super bij zit! Van een verkleiner heb ik ook nooit gehoord.

Wij hebben de voetenzak in gebruik, maar dat is op sommige dagen ook echt nog wel nodig. En als ze in slaap valt, leggen we haar helemaal plat. Gaat echt prima!

jayden zit sinds vandaag ook in de wandelwageninzet, inclusief voetenzak. deze lijkt idd wel beetje als verkleiner te dienen :slight_smile:

Dank voor de antwoorden dames :slight_smile:



Ik ben gister voor het eerst met haar in de buggy buiten geweest. Ze vindt het geweldig!!



Ik ga ook opzoek naar een voetenzak.

Weten jullie of de frog ook de voetenzak van de cameleon kan gebruiken (die vind ik mooier dan de oude versie. En moet de bugaboo perse een bugaboo parasol?





Haha sorry voor al deze vragen, moet weer eens accesoires kopen daarom :slight_smile:



Ellen en Amy wat een schatjes !!!



Amy onze dochtertjes schelen een dag :slight_smile:

dina, dat van die voetenzak/parasol weet ik eigenlijk niet precies :think:



maarre, mijn jayden is een jongetje hoor hihi, omdat je dochtertjes schrijft :wink: