Want we hebben geen ruimte over.
Ik zou niet weten waar het ding moet in de auto.
Stom vind het, want Lev slaapt dus altijd heerlijk in de bugaboozitting, zelfs als we ergens logeren ligt hij daar liever in dan in een campingbed.
Maar vooral voor stukken lopen overdag zou ik m graag mee willen. Voor hem veel fijner en voor ons ook.
Alleen denk ik dus dat het niet gaat passen.
Welke buggy is redelijk betaalbaar, kan helemaal in elkaar, heeft liefst een slaapstand en rijdt ook nog lekker?
En oh ja voor de bugaboo Bee heb ik geen geld want die had ik in gedachten al gekocht natuurlijk :oops:
ehhhmmmm…mutsy spider heeft volgens mij een slaapstand :think:
(ik moet ook nog een buggy, die spider lijkt me wel wat…wel duur ongeveer 180 euri geloof ik :shock: )
@lydia wrote:
Want we hebben geen ruimte over.
Ik zou niet weten waar het ding moet in de auto.
Stom vind het, want Lev slaapt dus altijd heerlijk in de bugaboozitting, zelfs als we ergens logeren ligt hij daar liever in dan in een campingbed.
Maar vooral voor stukken lopen overdag zou ik m graag mee willen. Voor hem veel fijner en voor ons ook.
Alleen denk ik dus dat het niet gaat passen.
Welke buggy is redelijk betaalbaar, kan helemaal in elkaar, heeft liefst een slaapstand en rijdt ook nog lekker?
En oh ja voor de bugaboo Bee heb ik geen geld want die had ik in gedachten al gekocht natuurlijk :oops:
Heb je al geprobeerd of het met de wielen eraf kan. Wij hebben ook ooit eens een buggy gehad om mee te nemen op vakantie maar op het moment dat we de koffers in de auto deden bleek dat onderin de kofferbak de urbanjungle nog wel paste zonder wielen. En die wielen konden heel makkelijk ergens tussen. Een buggy loopt zo vervelend :oops:
aanhangwagen mee?
skibox op t dak???
Ik had een buggy van topmark, die loopt heerlijk, kan helemaal worden ingeklapt en kan in ligstand.
(en ik had een titanium breeze in de aanbieding, maar hij is al verkocht… )
Wij zitten met hetzelfde probleem…Welllicht een goede stevige buggy een optie? Zo gana wij het namelijk wel doen…
wij hebben dus ook vorig jaar een skibox op het dak gehad…zo kon zelfd de kinderwagen plus bak mee…nu volstaat buggy wel (MC Claren) maar toch hebben wen een skibox nog gehuurd… :oops:
EDIT: Er gaan dan ook 3 kinderen mee
Hier ook een skibox op het dak hoor! Zowel de skibox als de imperial is goedkoop van marktplaats te halen of zelfs te huren. Ook hier moet de “goeie” buggy mee hoor! Heb ook een Zapp, maar dat vind ik meer iets voor de kleine stukkies als even naar de bakker.
Wij gaan op vakantie best een paar dagen met de kids op pad en dan zal Finn dus een flinke poos in de buggy moeten. Dan vind ik de Zapp geen goed plan (buiten het feit om dat het ding lang zo lekker niet duwt als de grote buggy)
@Madre wrote:
@mamatally wrote:skibox op t dak???
![]()
“Weet je wat ik in de krant heb gelezen? Weet je wat de meest grote brandstofverslinderaars zijn”
ik: “Jahaa die dvd-dingen die ik voor Anna Sofie wil”
“Ja ook. En dat tomtom-ding van je zuipt ook brandstof”
ik: “Ja. Nou en. Ik ben een vrouw dus ik lees geen kaart”
“Die skiboxen. Die vreten brandstof.”
Kijk. Ik had er al 100 keer over nagedacht maar meneer denkt er een beetje anders over

Brandstof :roll:
Hem overtuig je dus niet he.
Ik denk dat ik de banden er inderdaad gewoon afhaal en dan moet het lukken. Het ding zal mee

Het ding zal mee
Kijk...that's the spirit 8)
de wielen kunnen er makkelijk afgehaald en dan is ie best klein hoor, zeker als je dan de hele bugaboo in elkaar mozaiekt zeg maar, volgens mij staat er een filmpje op hun site hoe klein het wel niet kan. Hier moest ie vorig jaar ook zo mee en ook dit jaar gaat ie mee. :thumbup: geen discussie haha…
Idd wielen eraf, boodschappen mand weg dan is het onderstel best klein.
En van de zitting kun je in geval van nood ook nog de stof van het frame halen.
Ik baal ervan dat de bug niet als handbagage meekan in het vliegtuig* want hij rijdt zo lekker en ook mijn mannetje slaapt er zo fijn in!
*of is er hier iemand die dat wel eens gedaan heeft/mij kan vertellen dat het wel kan/mag?
Sonne, hier is de geruststelling: de bugaboo mag mee in het vliegtuig hoor! Alleen gaat hij of op het platform/gate apart in het laadruim en komt dan via special luggage weer terug of als je met Transavia vliegt, dan moet je hem direct al als special luggage wegbrengen, heb je dus geen buggy op de luchthaven, maar daarna wel.
Wij hebben nu 2x met de bug gevlogen, naar Wenen met SkyEurope bugaboo mocht mee tot het platform, terugreis idem dito.
Naar Kos met Transavia, op Schiphol bugaboo meteen moeten inleveren bij special luggage, terugreis mocht de bugaboo mee tot aan het platform.
maar dusn wel heerlijk kunnen genieten van de bugaboo op vakantie, ik zou echt niet anders willen! :thumbup: Yvan kan er ook zo heerlijk in slapen en hij is zo licht en wendbaar!
fijne vakantie!
Hazze, you just made my day!
:dance: