T slaapt overdag altijd in de wagen. Maar nu denk ik dat hij het leuk vindt om wat vaker te zitten en rond te kunnen kijken: tijd om de bugaboo om te bouwen dus. Maar dan zijn we de bak kwijt toch? Want bepaalde onderdelen van de bak heb je nodig om het zitje te maken. Hoe hebben jullie dit opgelost?
Ja, dan ben je de bak kwijt inderdaad. Wij hebben het dit weekend omgebouwd.
Wij hebben net zo lang gewacht tot hij er niet meer inpaste. Dan heb je ook niets meer aan die bak!
Dan is de bak inderdaad weg, maar wij klappen de Bugaboo altijd in ligstand, zodat Jayden gewoon kan slapen enige nadeel is wel dat hij met gebogen beentjes slaapt…
Meike slaapt ook altijd in de ligstand van de bugaboo, en ik vind dat t best gaat!
Kunnen ze daar niet makkelijk uit rollen dan? :think:
nee, want ze zitten toch vast in de gordel?
Wij hebben de bak inderdaad ook verbouwd rond 6 maanden. Die ben je dan inderdaad kwijt. Maar hij kan toch gewoon nog plat liggen? Dat zijn beentjes dan wat gebogen zijn lijkt me niet zo’n probleem toch :think: . Die van ons sliep eigenlijk niet meer in de wagen. Het is veel te leuk om rond te kijken en sinds de buggy accepteerde hij de wandelwagen ook veel beter :mrgreen: