Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje, wat heerlijk dat ze er is! :inlove:
Ja daar is ze dan en wat een mooie naam heeft ze :inlove: :inlove:
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie Dochtertje en Zusje, Geniet ervan. :-* :inlove:
Gefeliciteerd!
Dank jullie wel. Helaas zijn we van onze roze wolk af gegooid. Ons meisje is gisteren opgenomen in het ziekenhuis. Na de bevalling die ook voor haar pittig is geweest zeker op het einde toen ze met spoed geboren moest worden pakte ze thuis niet het drinken op. Ze was erg moe en misselijk. En had moeite om tijdens inspanning haar ademhaling goed te reguleren. Nu ligt ze onder de lamp en heeft een sonde. Verder ligt ze ad monitor.
Deze ochtend komt de kinderarts. Hopelijk is haar bilirubine goed gedaald gaat ze snel drinken en dipt ze minder in haar saturatie. Ben zelf doodmoe. Vannacht amper geslapen. Lig bij haar op de kamer in vol licht. Gelukkig hebben ze hier de alarmgeluiden uitgezet want hij bleef piepen. Hopelijk snel naar huis
Paar foto’s
Hey Smurf, :hug: :hug: Ik hoop dat ze snel weer terug mee naar huis mag en jullie weer terug op die roze wolk kunnen genieten.
Mooie foto’s van jullie kleine meid, de laatste foto heb ik gekeken met tranen in mijn ogen. Arm meisje :hug:
Hoe gaat het nu met de kleine meid??
Sterkte en beterschap :-*
Hoiiii Faya (prachtig!!!), welkom op de wereld :inlove:
Lieve smurf van harte met jullie prachtige meisje!
Wat een heftige bevalling, zeker het eind !
En wat vervelend dat ze is opgenomen, ik duim dat jullie snel naar huis mogen.
Veel geluk samen! :-*
(ik was een weekend weg en had donderdag niet meer gekeken, dus had ook alles gemist :oops: )
'Van harte met jullie dochter met een mooie naam.
Jammer dat jullie in het ziekenhuis zijn, hoop dat ze het snel goed gaat doen en jullie naar huis mogen en daar verder kunnen genieten.
We zijn net weer thuis!
Haar billi was binnen de norm. Haar trombocyten waren ook weer iets gestegen deze waren te laag. Over een week controle op de poli en opnieuw haar bloed checken. Als het goed is zijn haar trombocyten opnieuw gestegen. Voor zover wij weten komen er in de familie geen auto immuun ziektes voor mbt bloedstolling dus de kans erop is klein maar gezien haar waarde nemen ze het zekere voor het onzekere en willen ze het wel controleren.
Van Harte met jullie prachtige dochter! Jammer van de moeizame start… :hug: Fijn dat ze nu thuis is. Geniet er maar lekker van!
Veel geluk!