Bub voor Amy82 !!!

@Kim3e wrote:

De kleine man is veilig en wel geboren om 14.38 uur.

Ik laat het aan Eef om de naam bekend te maken! :inlove:

jaaaaaaaaaaaaa, daar is hij! :dance: :dance: :dance:

en nu de naam… :slight_smile: :wink:

:inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance:

Eindelijk!!! De botten van mn vingers zijn nog net niet allemaal afgekloven… :wink:

:-*

Slaakt zucht van verlichting, keilt d’r borrel achter over, en zegt:

Welkom mannetje, troostkindje, wonder!!!

Lieve Eef, Alex, Jayden en Quincy, van harte gefeliciteerd. GENIET!!!

woehaha, hoe snel kun je vrienden worden op FB…nou héééél snel blijkbaar :lol: :lol: :lol:

Prachtige naam, prachtig ventje :inlove:

Geniet lieve Eef :-*

(en dan heb ik nu dus gewoon eigenlijk geen reden meer om op KoK te blijven :shock: :silenced: :shifty:, dat is best raar na 6 jaar)

Eef wat geweldig!!! Een klein mannetje geboren :inlove:

En wat heb je dat snel gedaan :wink:

Geniet er van meis!!!

:-*

Gefeliciteerd!!

Gefeliciteerd meis… you earned it!! :inlove: En nu op die blauwe wolk en genieten van dit wonderkindje :thumbup:

:inlove: :inlove: :inlove:

Lieve eef van harte met jullie wonderschone menneke. De namen zijn prachtig. :-*

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! :dance:

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje. Geniet ervan. Ben nu ook wel nieuwsgierig naar de kleine man en zijn naam :inlove:

Tja, bub! Om 14.38 is na toch een snelle bevalling ons derde wonder geboren, Caylan Rowan :inlove:

2530 gram en 48 cm :inlove:

Ben verliefd! :inlove:

Later meer!

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!

:inlove:

@Amy82 wrote:

Tja, bub! Om 14.38 is na toch een snelle bevalling ons derde wonder geboren, Caylan Rowan :inlove:

2530 gram en 48 cm :inlove:

Ben verliefd! :inlove:

Later meer!

Hele Mooie namen heeft jullie kleine man gekregen :inlove: :inlove:

Gefeliciteerd met jullie kleine mannetje!! Wat een mooie bijzondere namen!!

Lekker genieten nu!

Wat een mooi kindje!! :inlove: :inlove:

Ook hier nogmaals gefeliciteerd, en nu genieten!!!

(en wij genieten allemaal een beetje mee :wink: )

Ook hier van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!

Geniet lekker van je kleine hummel. En nu lekker bijkomen van alles.

XXXXX

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. Wat een bijzondere naam. Ik wens jullie al het geluk van de wereld

Hartelijk gefeliciteerd! En ik gun jullie het van harte dat alles voorspoedig mag verlopen.

Natuurlijk had ik het al op FB gelezen maar ook hier Amy van harte met jullie prachtige zoon! Hele mooie naam!

Geniet lekker van elkaar.

Dan doe ik zo nog even een bakje koffie want die thee van vanmiddag hier heeft me naar echt caffeine doen snakken :wink:

enneeee wie gaat er nu bevallen???

Ikke :stuck_out_tongue:

Maar dat zal vast niet hahaha mijn geschiedenis met bevallingen is nu niet dat ze bepaald op tijd komen :wink: