brunch in Amsterdam - kindvriendelijk restaurant gezocht

Ik ben voor een familie-uitstapje op zoek naar een restaurant in Amsterdam (liefst niet te ver uit het centrum) waar je lekker kunt brunchen (of eventueel high tea) op zondag.



En het moet vooral ook kindvriendelijk zijn, dus niet te chique.

Er is een peuter bij van net 2 jaar, en die houdt het waarschijnlijk niet langer dan 5 minuten op zijn stoel uit, dus er moet wel gelegenheid voor hem zijn om een beetje rond te kunnen lopen zonder dat het echt stoort.

Wie o wie heeft een tip voor me?

http://www.uitmetkinderen.nl/kindvriendelijk-restaurant/?Amsterdam



miss. dat je hier iets aan hebt ?

Bedankt voor de tip!

De restaurants die erbij staan, zijn nog niet helemaal wat ik wil, dus ik zoek nog verder.

is bloemendaal/haarlem te ver ?



we hebben laatst daar op een paveljoen gegeten,

ondanks mijn terror tim, 2.5 jaar, ging het super, :inlove:

bleven lekker daar in het zand spelen…

en de afstand met het water was enorm groot…



kids hadden zich prima vermaakt,

en wij uitkijkend op de zee, kids en zonsondergang

een super dag gehad…



en rustig kunnen eten…



daarna een strand wandeling gemaakt…



hier ook zo’n kind wat echt niet in een restaurant past hoor,

alleen maar lopen, en spelen…

Een dagje aan het strand klinkt ook helemaal niet verkeerd :smiley:

Ik denk dat ik die even in gedachten houd als mooi-weer-optie.

Als je iets met ‘buiten’ zoekt:



Strand West in Amsterdam is ook leuk (en gratis parkeren)

de Bakkerswinkel op het Westergasfabriekterrein is ook kindvriendelijk (zit er altijd vol met ouders en kids). Bij beide gelegenheden kun je bij mooi weer ook buiten zitten, bij de 2e kun je na afloop ook het Westerpark nog in natuurlijk. (de bakkerswinkel levert ook picknickpakketten waarmee je zelf in het park kunt picknicken).

@Elise wrote:

Als je iets met ‘buiten’ zoekt:

Strand West in Amsterdam is ook leuk (en gratis parkeren)

de Bakkerswinkel op het Westergasfabriekterrein is ook kindvriendelijk (zit er altijd vol met ouders en kids). Bij beide gelegenheden kun je bij mooi weer ook buiten zitten, bij de 2e kun je na afloop ook het Westerpark nog in natuurlijk. (de bakkerswinkel levert ook picknickpakketten waarmee je zelf in het park kunt picknicken).


Klinkt ook goed, dank voor de tips!

De Ij-kantine heeft een speciale kinderhoek, gratis parkeren en lekker eten, ook buiten aan het Ij.



Of inderdaad strand west of misschien zelf Blijburg…