Misschien ben ik er in mijn toch wel teveel mee bezig, maar wat me al 3 cyclussen opvalt is dat ik precies 2 weken na het begin van mijn ongi wat bloed/bruinigslijmverlies heb.
Is dit normaal? Ik kan het me nml niet herinneren dit eerder ook te hebben gehad.
Je bent er vast niet teveel mee bezig hoor, je wordt je alleen meer bewust van wat je lichaam ‘doet’.
Maareuh precies 2 weken…klinkt als een eisprongbloeding. :think: Lijkt me an sich niet onhandig op het gesleep met maandverband of inlegkruisjes na. :silenced:
Wat betreft het eerder niet hebben gehad. Na een zwangerschap kan je cyclus veranderen, niet alleen qua lengte maar dus ook dit soort dingetjes, zo zijn er dames die eerder helemaal de eisprong niet voelden maar na een bevalling wel.
Maar kan ik het me goed herinneren…had je niet toen Alyssa nog mini PJ was niet last met cystes? :think:
1 hele grote cyste Rhi, maar die is er eind maart operatief uitgehaald, nu dus een pracht van een verticale snee boven mijn snee
Ben helemaal schoon nu (als het goed is natuurlijk)
maar het is dus niet iets zorgswe?kkends? Da’s eigenlijk het enige, dat ik niet voor jan doedel naar de dr of gyn zou rennen
Klok/klepel/dingus om het maar niet te hebben over dementie :lol:
Cystes, of zelfs littekenweefsel kan wat ‘spanning’ veroorzaken. Pijn rond de eisprong en dus zelfs wat bloedingen. Mocht je het voor jezelf niet vertrouwen gewoon een afspraak plannen hoor. Dat zal de gyn zeker niet vreemd vinden. :thumbup: Al zou je alleen maar voor je eigen geruststelling een echo krijgen.
Maar als je geen pijn hebt (ala endo oid) klinkt het niet heel eng. Sterker nog ik denk dat er hier op het forum wel meer dames zijn die eisprongbloedinkjes hebben.
Zelf nog nooit meegemaakt maar ik heb dan ook een bizar (nutteloze) strakke cyclus etc. :silenced: Nou ja nu even niet dan gni gni.
Maareuh aagje mij vraagt zich af of jullie voor een kersverse mini PJ gaan nu?
we zijn nu 2 maandjes aan het proberen, maar niet zo gefocussed als bij Alyssa, we zien wel hopelijk gaat het met deze instelling makkelijker? hahaha
ik ben benieuwd naar jullie kindje, nog even Rhi :inlove:
Oeh spannend zeg! Heeel veeel succes en hopelijk hoef je niet te lang te wachten op het gewenste resultaat! :thumbup:
Jeps hier nog een weekje of 4/5 ong verwacht ik. We zijn nog niet helemaal klaar thuis met de babykamer etc. Al zou het me niet uitmaken als beeb al met 37 weken wil komen hoor.
De kaartjes zijn iig al wel besteld! :dance: En ach het wiegje is ook zo gepiept! Dat lijkt me toch het belangrijkste. :lol:
He annette, ik heb het ook opeens deze maand bruinverlies paar dagen na mijn ei…ga je toch denken he? Ook veel ongi-pijn erbij…maar heb ook zo’n prachtige snee net als jij, is zelfs al 2x gebruikt… blijft allemaal erg gevoelig en aan de andere kant gevoelloos.
Ik maak mijzelf wijs dat het misschien wel om een innesteling gaat…we wachten maar af. Dit weekend NOD (maar voel al wel dat het weer niet gelukt is).
He Rhi!! Spannend zeg…errug spannend natuurlijk. Heb je niet zoiets van:‘ga het maar halen?’.
Suc6 met de laatste loodjes en het inrichten van de babykamer!
hoi,
Onder dit topic heb ik nog niets geschreven.
Vandaag dag 28 van mijn cyclus en dus moet ik eigenlijk ongie worden.
Vannacht 1 druppel bruinverlies en daarna niets meer.
Net op de toilet een mini puntje bruin in mijn maandverbandje.
Verder geen klachten alleen pijnlijke en grotere (.)(.).
groeten zomervlinder
Hoi Zomervlinder, ik snap je niet goed? je hebt al wel een nieuwe banner?
bij Lys had ik dus ok 2 druppels oud bloed op het moment dat ik ongi moest worden, maar dat kwam dus niet, was wrs innestelingsbloed oid.
Ineke fijn je weer te lezen! Hoop echt dat het nu snel raak mag zijn voor jullie jullie m ogen nu toch snel verder met ivf oid? of vergis ik me?
Rhi, ik ben zo ontzettend benieuwd naar jullie ventje :inlove: HIer verwacht ik weinig, kan ik ook niet teleurgesteld raken, bij Lys duurde het voor mijn gevoel zo lang, terwijl dat op zich wel meevalt als je leest dat er nog steeds 2 dames uit hetzelfde stopclubje ook “wachten” op dat ene wondertje.
Ik houd het rustig, ok geen gestress met banners. ik weet zelf ongeveer wanneer ik ongi zou moeten worden (alleen die cyclus verschilt zo dat het volgend weekend kan zijn, maar ok het weekend erop, frustie…)
:-*
Hai,
Ja, de 16e hebben we weer een afspraak bij de gyn voor een echo om te kijken of er niet weer opnieuw tumoren zijn verschenen. Dan is het allemaal namelijk alweer een half jaar geleden!
Verder gaan we het dan hebben over ivf en zal het dan ingezet worden. Had een half jaar geleden al gemogen maar we wilden eerst zelf nog even de tijd hebben. De gyn zei toen dat dat prima was maar dat we niet te lang meer konden ‘wachten’ i.v.m. het littekenweefsel, missen van de eileider en mijn leeftijd (33).
Helaas is het dus nog niet weer gelukt. Maar we zijn natuurlijk ook niet meteen aan de beurt. Hoop nog steeds dat het nog gaat lukken zonder mmm…maar goed hoop natuurlijk vooral dat het ooit gaat lukken!
Hoi hoi,
ik ben deze maand eens aan de gang gegaan met ovulatietesten…
Maarre tijdens het bruinbloed verlies, wat deze keer toch echt een dag of 6 duurde :shock: zomaar een klein beetje op een dag hoor, het leek niet op ongi, geen positieve test…
Zondag 23/11 had ik de eerste druppels oud bloed, waarna op maandag de 24e mijn ongi echt los brak.
Op 6 dec begon het bruin verlies, hield zo’n 6 dgn aan.
Ik test met midstream van sensitest, die vind ik het handigst.
Ik heb vanavond mijn laatste test van de 12…
Is dat niet raar? ik bedoel ik zit inmiddels nu op dag 22/23 als ik het goed zeg.
Ow mijn normale cycluslengte is 33-35 dgn al een maand of 4-5 nu.
Wat ik wel denk nu, wat ook ons “probleem” is, is dat we te vroeg stoppen met klussen, ik ben in het begin van de maand altijd heel "actief, gelijk als de ongi weg is, om de dag, maar na 2 wkn hoeft het voor mij niet meer :oops: dan is de zin weg ofzo?
Iemand die iets herkent, of? iets anders? ik ben een beetje van het pad af geloof ik
ik zie bij zomervlinder nu een banner :inlove: gefeliciteerd!!
ik herken het bruinverlies wel…maar dan inderdaad na mijn eisprong.
ik heb vrijdag 5 december mijn eisprong gehad en nu sinds afgelopen zaterdag bruinverlies.
het is al minder geworden maar vandaag lijkt het wel bijna weg.
ik hoop dat ik eind deze week kan testen…tenzij mijn temperatuur omlaag gaat dan test ik niet.
jij ook suc6!!
Hey Meissie,
Bedankt voor je reactie!
Mag ik vragen wanneer jij je ei normaliter in de maand hebt? ik heb het idee dat het nu wel erg lang duurt eigenlijk? Ik zag dat jij ook een langer dan normale cyclus hebt nml.
Niet dat dta inhoud dat ik hem dan ook moet hebben hoor, ik weet dat het kan verschillen, maar ik word een beetje raar van mezelf geloof ik :lol:
:-* Annette
nou anette, dit is de eerste maand dat ik aan het temperaturen ben gegaan.
ik heb dus niet iedere cyclus een eisprong.
kan je dus niet echt verder helpen ben ik bang.