Hoihoi allemaal, vanmorgen en in de loop van de dag ben ik wat oud bloed verloren.
Heb eerder een Mk gehad dus het was echt “back in to time”
Ik weet dat bruin verlies, geen reen tot paniek is, maar mijn Mk begon ook zo, dus dat zegt me niet zo veel…
Heb met 8 weken een prachtige echo gehad en het hartje zien en horen kloppen.
Nu ben ik bijna 11 weken zwanger en het mag toch niet zo zijn dat het nu weer fout gaat???
Heb vanmorgen de vk gebeld en ik mag vanavond om 19.00 komen voor een echo, erg fijn dat het zo snel kan, maar toch duurt de dag dan lang.
Heb sinds vanmorgen ook flinke buik en rug pijn en dat maakt dat mijn vertrouwen steeds minder word.
Zijn er nog mensen die positieve ervaringen hebben enme daarmee en beetje op kunnen beuren tot vanavond?
Liefs Joy
:hug: joy!!!
Ik hoop dat het niks te betekenen heeft!!
Laat je het ons weten?
Dikke knuff
:hug:
positieve ervaring met bruinverlies?
Zie mijn banner
dat alles goed is joh! Sterkte met wachten :-*
:hug:
:thumbup: :thumbdown: :hug:
goh, meis, ik hooooooooop zo dat alles oké is !!!
:hug: :hug: :hug:
liefs
Gerda
Hoi Bianca,
Bij de zwangerschap van Sanne positief. Alleen wat bruin bloed verloren en verder niks aan de hand.
Bij de zwangerschap in november begon het met bruin en werd in de loop der dagen meer en ook rood. Verder helemaal geen buikpijn gehad. Helaas ging dit (zoals je weet) mis.
Ik denk aan je en hoop dat het gauw 19.00uur is en dat de uitslag posistief is
Gr. Claudia
Clau, hoeveel weken was je toen zwanger van Sanne?
Lieve Bianc, hoe staat het nu met je buik- en rugpijn? En verlies je nu nog steeds wat?
Ik kan alleen maar zeggen dat bij mij de miskraam meteen begon met helderroodbloed en dat bleef zo.
Ik dat alles gewoon goed mag zijn, meid er zijn zoveel meiden met wat bloedverlies.
Kan je het nergens aan afleiden? Toiletbezoek, sex of iets dergelijks?
Marieke, ik kan het mss wel ergens aan afleiden.
Tot nu toe was het vanmorgen roze/bruin en tot vanmiddag bruin verloren.
Op dit moment is het rustig.
Heb vanmiddag een uurtje geslapen.
Op dit moment neemt de buik en rug pijn af dus dat is wel weer positief.
Mijn MK begon met oud bloed in de ochtend 3 dagen achter elkaar en de vierde dag zette het door, en die nacht het vruchtje verloren.
Dat is een goeie vraag. Ik heb het in het begin van de zwnagerschap gehad en op het laatst. Toen heb ik ook nog 2 dagen in het ziekenhuis gelegen. Niemand wist waar het vandaan kwam en de beeb deed het goed. Ik mocht dus weer naar huis. Maar die laatste weken waren slopend hoor, bang dat het weer zou gebeuren.
Ik denk dat rond de 12 weken geweest is want ik heb geen eerdere echo gehad.
Is het bij jou alleen bruin bloed of ook rood?
Gr. Claudia
Clau tot nu toe roze en bruin, ik voel me alleenzo verschrikkelijk machteloos, ik kan dit niet nog een keer door staan en helemaal niet nu ik al bijna de “magische grens” bereikt heb, dat trek ik niet…
Aan de ene kant denk ik positief en denk ik, alles zit nog goed en aan de andere kant, gezien mijn ervaringen voelt het heel zwaar en denk ik dat het misse boel is.
Feit is dat ik niet meer realistisch kan denken dus ik heb echt geen idee welke kanthet op gaat, ik hoopde goede
Merk wel dat naarmate de tijd nu vordert ik hem behoorlijk begin te knijpen en dat ik zenuwachtig word… :shifty:
Fijn meid dat het nu rustig is en een goed teken dat de buikpijn afneemt. Ik kan me zo goed je onzekerheid voorstellen, en dat je eigenlijk alleen maar de vergelijking kan trekken met een vorige miskraam.
Ik hoop dat het snel 19:00 uur en je een mooie echo krijgt.
Nog een half uur van grote spanning…
Ik kom steeds kijken hoe het evolueert …
Ik duim zoooooo onwijs véél voor je…
Brusje van Mik: dit kaarsje is speciaal voor jou !
Ik hoop echt dat jij nog een lange tijd in mama’s buik
blijft hoor kleintje !!! :kaars:
liefs
Gerda
Lieve Bianca ik denk aan je :hug:
Ik snap je onzekerheid. Het kan nl. nog beide kanten op.
Hoop dat je vanavond nog iets laat weten.
Gr. Claudia
Bianc ik denk aan jullie, en voor een goede echo. :-*
denk aan jullie
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
inmiddels heb je denk je echo gehad hoop zo dat je een smile op je gezicht hebt
Dat hoop ik ook !
Ik duim ook nog steeds heel hard. :). :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ik duim ook voor je