ik snap ff helemaal niks meeer van mijn cyclus. ik had 9 december mijn nod. en nu nog geen menstruatie. 8 december had ik een hele dag buikpijn maar geen ongipijn. 10 december had ik een hele dag bruine afscheiding maar nu niet meer. en nog steeds geen ongipijn. wel heb ik 4 weken een mk gehad met 7 weken. dus ik ben nu wel uitgegaan van 28 dagen omdat ik altijd een vrij regelmatige cyclus heb. ik weet best dat je cyclus na een mk volkomen overhoop kan liggen maar ik heb nog nooit bruine afscheiding gehad. ik had toen ik 2 dagen overtijd was nega getest maar dit was niet met ochtendurine. pfffffffffff lastig hoor. heeft iemand hier ervaring mee?
Hoi Lotte, de enige ervaring die ik ermee heb is dat mijn menstruatie altijd begint met bruine afscheiding. Mijn gyn heeft me verteld dat dit eigenlijk nog van de voorgaande menstruatie is. Oud bloed. Ik neem aan dat je na je MK een echo hebt gehad om na te gaan of je alles bent verloren? Als dat zo is kan het meerdere dingen betekenen, of gelijk weer zwanger en een innestelbloeding of het begin van een volgende (wat uitgestelde) menstruatie.
Als je over een week nog niet ongesteld bent geworden kun je er een test tegenaan gooien. Wel met in je achterhoofd dat je misschien nog niet helemaal op 0 zat met je hCG van de miskraam. Dus een niet te gevoelige test doen zoals Kruidvat maar een CB digitaal bv.
Heel veel succes en sterkte!