bruine afscheiding? Herkenning gevraagd!

1,5 week verloor ik een grote prop bruin slijm. Ik had verder geen klachten dus heb het gelaten met de gedachte dat het misschien wel de slijmprop zou kunnen zijn. Afgelopen week had ik plots flink wat druppels donker bloedverlies. Ik ben naar het ziekenhuis gegaan en alles bleek goed: de echo was goed, ctg was goed en behalve dat er wat oud bloedverlies te zien was geen ontsluiting oid. Ik ben uiteindelijk met instructies naar huis gegaan en had geen last meer. Tot gisteren ik weer bruine afscheiding had. Opnieuw gebeld en de verloskundige zei dat ik het af kon wachten zolang ik het kindje goed voel, het geen helderrood bloed, buikpijn of vruchtwater wordt.

Nu heb ik sinds gisterochtend lichtbruine afscheiding, en soms ook met wat rood slijm erbij. Het is allemaal niet erg veel hoor. Ik voel het kindje nog steeds goed bewegen. Soms heb ik wel wat zeurend gevoel in mijn onderbuik (als ik niet zwanger zou zijn zou ik zeggen dat ik waarschijnlijk ongesteld ga worden) maar pijn vind ik een te groot woord.

Wat vinden jullie? Herkennen moeders dit?

Mijn eerste reactie was ook je slijmprop maar dat verder vbloed/bruinverlies herken ik niet…

Wanneer je het niet vertrouwd gewoon weer bellen!!!

Beter een keer teveel controle dan te weinig ook al voel je die kleine goed.