Bruiloft- Cadeau + vraagje kleding (wit?) Zie verderop..

ik zou de bolero en rok dragen, maar dan gecombineerd met een grijs of zwart topje/bloesje/shirtje.



liefs

Gerda

@Lune wrote:

Nee welnee volgens mij kan dat prima hoor!

Volgens mij wordt er ook meer bedoeld trek geen hele witte outfit aan, niet 1 klein dingetje>Zeker met een bolero erover valt dat toch niet op.



Ik vind het overigens wel grappig om te lezen… Helemaal over de emmer gaan om wat een gast aan heeft, in een uitnodiging schrijven wat mensen vooral niet aanmogen…? Ik kan me er echt niets bij voorstellen :lol:

Een van mn vriendinnen had met ons trouwen een witte jurk aan, dochter van anderen ook. Prima toch, ze zagen er helemaal feestelijk uit :smiley:




zelf ben ik heel ontraditioneel in het zwart/rood getrouwd (en dan ook nog een broek ook hihi) en man en oudste zoon waren daarop ‘aangepast’. We matchen leuk zeg maar.



Maar mijn oma van 80 matchte ook en dat vind ik eigenlijk alleen maar leuk als ik nu die foto’s terug zie. Mijn oma is een krap jaar later overleden en was die dag zo ontzettend blij dat ze erbij was… op de dag zelf is het mij ook niet eens opgevallen… pas later op de foto’s.



En tja ik snap als je met een stralend witte outfit naast een ivoorkleurige jurk gaat staan het wat ‘smoezelig’ over kan komen, maar ik geloof dat ik vooral een ivoorkleurige jurk zou zien.

Hoe vaak zal je als gast naast de bruid op de foto komen? :shifty:



Heb daar echt nog nooit vantevoren over nagedacht.

Als er expliciet om gevraagd wordt geen wit te dragen dan zou ik dat dus gewoon niet doen, afgezien van mijn mening over het verzoek.

@Madre wrote:

Als er expliciet om gevraagd wordt geen wit te dragen dan zou ik dat dus gewoon niet doen, afgezien van mijn mening over het verzoek.






100% mee eens…



Zou me doodschamen als ik dan toch in wit zou gaan… :shifty:

Nee dan ging ik netjes even voor iets anders kijken… :angel:

Ik vind 50 euro gepast voor zo’n lange dag!