Wij gaan begin november samen een weekend naar Zeeland. Brugge ligt op ongeveer twee uren rijden.
Is het de moeite waard om daar een dag naar toe te gaan? Wat is er allemaal te doen en te zien?
ow ik ben helemaal verliefd op brugge!
vind het een heerlijke romantische stad met veel leuke bzienswaardigheden, restaurantjes en pubs.
OF ik er speciaal 2 uur voor zou rijden? dat weet ik eigenlijk niet. Op zondag sowieso niet want dan is er haast niets te doen.
maar ik houd gewoon van de sfeer die de stad uitademt. lekker om te wandelen ook
nee, dan zou ik liever in Zeeland een leuk stadje bezoeken en een keer apart naar Brugge gaan.
jippie,
Brugge is geweldig maar zet het op je lijstje om later eens een weekend naar toe te gaan.
Er zijn in Zeeland zulke leuke dingen te zien en te doen afhankelijk waar je van houd en waar je ergens zit in Zeeland.
als je tips wilt mag je me wel pbén
Natas
jaaaaaaa… is echt zoooo leuk!!
Als je van een sfeervolle stad houdt natuurlijk.
Gewoon lekker wandelen en er is al veeeeeel te zien.
We gaan inderdaad maar een weekend, waarbij vrijdag en maandag al grotendeels weg vallen door de reistijd Friesland-Zeeland. Op zondag zijn alle winkels gesloten, dus dan zouden we alleen de zaterdag hebben om naar Brugge te gaan. Wat vanuit Zeeland twee uren heen is en twee uren terug. Wordt misschien inderdaad wel een beetje teveel van het goede. :roll:
Maar Brugge is op zich dus wel een aanrader? Voor een weekend weg is het wel een idee, of kun je je er niet een heel weekend vermaken?
Brugge is inderdaad heel erg mooi. Wij zijn er vorig jaar rond de Kerst geweest. Kerstmarkt en ijsbaan e.d. Erg leuk. Maar om er in je weekend Zeeland heen te gaan zou ik niet doen. In Zeeland zijn genoeg leuke plaatsen en strand natuurlijk. Ik weet niet waar je bent in Zeeland, maar anders is Antwerpen natuurlijk ook te doen.