Brugge of Antwerpen ben er nog nooit geweest maar wat is leuker?
En heeft iemand nog een hele voordelige tip voor een overnachting?
Ik zou Brugge kiezen.
Echt zo mooi, ik heb van W.erner een weekendje gehad vorig jaar als verrassing, wij zaten in een hotel buiten de ring, alles in Brugge is goed te doen qua afstand, en parkeergeld is ook nog prima te doen.
Brugse chocolade is zoo lekker! Er zijn meerdere leuke hotels, zoals bij zoveel steden: hoe verder weg hoe goedkoper, maar in Brugge ben je overal snel, alles ligt centraal en is goed bereikbaar. Wij hadden een hotel met eigen chauffeurservice, maar er waren ook hotels met busverbinding naar het centrum
Brugge… Puur uit chauvinisme hoor, heb er op school gezeten Maar mooie dingen om te bezoeken, leuk om te winkelen, veel goede restaurantjes… Jaaa Brugge :inlove:
Natuuuurlijk brugge! :mrgreen:
Ik woon er .
Tuurlijk Antwerpen :thumbup:
Maar ja ik schijn tot de minderheid te behoren Ik vond zelf iig niet zo veel aan Brugge en voelde me net of ik in een grote Efteling rondliep, vooral maar niet alleen vanwege de massa’s toeristen :roll:
@eisblume wrote:
Ik vond zelf iig niet zo veel aan Brugge en voelde me net of ik in een grote Efteling rondliep
Ja precies daarom

mijn man werkt bij de Efteling, voelden ons meteen thuis.
Brugge… die mensen versta ik amper :shifty: .
Antwerpen is leuk, lekker shoppen, mooie stad, de ZOO in het centrum.
Maar A’pen ken ik wel, Brugge niet.
Dan zou ik denk ik toch voor Brugge kiezen.
@Esther75 wrote:
@eisblume wrote:
Ik vond zelf iig niet zo veel aan Brugge en voelde me net of ik in een grote Efteling rondliep
Ja precies daarom
Hahahahaha!
@Marite wrote:
@Esther75 wrote:@eisblume wrote:
Ja precies daarom
Hahahahaha!
Ja, dán is Brugge natuurlijk ook leuk :lol:
Maar onze favoriete stad in België is eigenlijk Gent

@Marite wrote:
@Esther75 wrote:@eisblume wrote:
Ja precies daarom
Hahahahaha!
Ik snap hem niet … :shifty: :oops:
Ik vind beide steden erg leuk! :inlove:
Maar als ze mij nu zouden vragen: waar wil je heen, dan wil ik wel weer naar Antwerpen.
Betaalbare tip, geen idee, ik logeerde in het Hilton op de Groenplaats (of zoiets)! :lol:
Misschien even de bookingssites afstruinen? :think: Booking plus com erachter heeft vaak wel wat leuke hotels.
Succes! Laat je weten waar je naar toe gaat?
Ik woon op een half uurtje rijden van beide steden. Brugge is romantisch, mooi, maar ik vind het voor een dag leuk en dan heb je het ook wel gezien. Maar andere activiteiten (bijv. shoppen) dan wandelen, bezichtigen en eten vind ik er niet zoveel te doen .
Antwerpen is een echte grote stad met alle voorzieningen. Ook veel te bezichtigen, lekker eten, maar ook goed shoppen, de zoo, bioscopen, cafe’s e.d.
Ik geloof dat ik een voorkeur heb voor Antwerpen. Maar ja, daar ken ik ook gewoon goed de weg en is zoveel te doen. En Brugge heb ik wel gezien zeg maar.
waar houd je zelf van?
Beide steden (en ook GENT) zijn de moeite waard om te bezoeken. Musea, rondleidingen, hotels, winkels etc.
Ga je met kinderen zou ik voor antwerpen gaan vanwege de zoo.
Zonder ga je van zaterdag op zondag is Gent ook te overwegen vanwege de markten op zondag.
Je kunt ook kijken welk weekend je weg wilt en op de agenda van de steden kijken of er dan wat te doen is.
Brugge heeft b.v. chocolade wandelingen de komende week (vanaf zondag) :drool:
Antwerpen ga ik altijd graag zo snel mogelijk van De Meir (grote winkelstraat) af en dan de leuke kleine straatjes in.
Gent is zoiezo super.
Have fun.
natas
Het wordt in ieder geval Antwerpen daar zijn we nu over uit, ik ga samen met een vriendin van me.
Nu nog op zoek naar een goedkoop hotelletje
Lees in ieder geval leuke dingen over Antwerpen.
Nou ik heb 2 hotels in volgens mij 2 verschillende buurten maar welke moet het nu worden de ene ligt in antwerpen nieuw zuid en de ander in Borgerhout ofzoiets.
Wij houden van shoppen, lekker eten lekkere borrel s avonds dus waar kunnen we het beste heen gaan?
Borgerhout staat niet zo goed bekend als buurt. Ik zou de andere kiezen.
hoi lieve Jel,
bots toevallig op jouw topic.
off topic: maar hoe gaat het met de afgeslankte kilootjes intussen???
aub NIET Borgerhout meis ! :shock: :naughty: :silenced:
Is trouwens niet echt Antwerpen stad…
Amuseer jullie !
liefs
Gerda
@gerda wrote:
hoi lieve Jel,
aub NIET Borgerhout meis !:shock: :naughty: :silenced:
Is trouwens niet echt Antwerpen stad…
Amuseer jullie !
liefs
Gerda
Ok dank jullie wel voor de tips maakt de keuze alweer een stuk makkelijker :mrgreen:
Afgeslankte kilootjes top 73 inmiddels, ben nu druk bezig met de zorgverzekeraar voor maagcorrectie en borstcorrectie maar dat is niet makkelijk. Hoest met jou dan?
@gerda wrote:
hoi lieve Jel,
aub NIET Borgerhout meis !:shock: :naughty: :silenced:
uuuh ik ben wel benieuwd naar de beweegreden van die heftige smileys? Mijn vriendinnetje woont in Borgerhout, en ik vind het zelf een best gezellig buurtje eigenlijk :shifty:
marielle, veel plezier alvast!!
Fiep nou maak je me aan het twijvelen ik ben zelf niet zo bang aangelegd persoontje, en ik kom er gewoon voor een gezellig weekendje samen met een vriendin beetje shoppen cultuur snuiven en s avonds gezellig wat eten en wat drinken.
Weet jij of dat daar kan?