brrrrrrrrrr ik weet het niet meer

gister ben ik wat bloed verloren, helder rood en daarna oud bloed. Ook vandaag nog wat gevloeid en weer zowel helder als oud bloed verloren.

Het kan geen contactbloeding geweest zijn… en helaas voel ik me ook niet meer zo zwanger…



ook buikpijn… ongi achtig…



heb voor Niels ook een mk gehad dus het voelt niet goed omdat ik het toch min of meer herken…



heb nog een heel klein beetje hoop dat het geod komt… kunnen jullie me nog een hart onder de riem steken au.b.



:cry:



natas

Jeetje das schrikken…

Er zijn ook vrouwen die gewoon “ongesteld” worden tijdens hun zwangerschap. En vrouwen die gedurende de hele zwangerschap regelmatig bloedverlies hebben. Het hoeft dus niet persée iets ergs te betekenen.

Ik zou gewoon de vk bellen en vragen of ze een echo maken. Dan weet je meteen waar je aan toe bent.



Sterkte hoor :hug: Ik duim voor je dat alles goed is!

Oh meis, ik ga voor je duimen dat het blijft ziiten! :hug: :hug: :hug:

Ik heb dit ook gehad in 8ste week van mijn zwangerschap.

Heb toen meteen verloskundige gebeld en kon dezelfde middag nog terecht voor een echo,gelukkig was alles goed hoop dat dat bij jou ook het geval is :pray:



Morgen maar gelijk even bellen…sterkte en succes :-*

cindy het is altijd wel geruststellend te lezen dat iemand anders het ook heeft gehad en dat het verder goed is maar mijn gevoel is niet zo goed… straks bellen en anders moet ik toch tot donderdag wachten.



natas

Hé Natas, wat rot zeg!! Je schrikt altijd zo erg bij een bloeding. Toch kan het nog best goed zitten hoor. Ik heb ook een bloeding gehad bij de eerste zw.schap met 7 weken en er bleek niks aan de hand te zijn.



Doe rustig aan en bel idd met de vraag of je snel een echo kan krijgen. Die onzekerheid is zenuwslopend. Ik duim voor je dat het goed zit :pray:

O Natas meis, wat schrikken :hug: . Het hoeft echt niet fout te zijn. Ik had bij mijn zwangerschap van Sanne 4 maanden lang bloed verlopen. Ook helderrood en dat ging toen niet om wat drupjes.



Ik duim voor je dat het goed is, dit beebje is zo gewild en welkom :-* .

Hoop dat je eerder bij je gyn terecht kan dan donderdag. Wachten kan zo lang duren :frowning: .

Al gebeld ?

Hoop echt dat je vandaag terecht kan voor een echo want die onzekerheid is slopend…duim voor je :pray:

ow wat moet jij geschrokken zijn, ik herken het zo van mezelf. heb in maart een ma gehad en nu nog elke keer als ik naar het toilet ben geweest kijk ik even op mijn papiertje en in de pot om te kijken of ik geen bloed zie. sterkte en ik hoop dat je snel terrecht kunt voor een echo

echo gehad… helaas… mk zal verder doorzetten :cry:



natas

Als je gevoel zegt dat het niet goed is - dan is het vaak helaas ook zo!

Je lichaam kan je een hoop vertellen.



Spijtig om te horen dat het dus helemaal mis is :cry:



Maar meid de volgende keer is gewoon harstikke goed raak net als bij Niels - is nu misschien een dooddoener - maar het komt vast allemaal goed :thumbup:



Sterkte!

Ah wat ontzettend vervelend voor je :hug: Sterkte meis!

Ach lieve meid!

Ik vind het verschrikkelijk voor je ! :cry:

Sterkte meid :hug:

Ach meis… :cry:



Heel veel sterkte!

Jeetje ik had gehoopt op een ander bericht :cry:

Meid heel veel sterkte :-*

vreselijk krijg er kippevel van. sterkte!!

:-* :hug:

he meid heb gewoon tranen in me ogen… :cry:

vind het zo erg voor je. :hug: :hug: :hug:



heel veel sterkte,hou je taai



dikke knuffel :hug: :hug:



liefs marij

he lievie





hoe is het nu???

is het al volledig doorgezet of zit je nog in de afwachting…



ik hoop dat je snel weer ‘op de been’ bent



geef je een extra knuffel aan Nielsje



:hug: Colle

Ooohh meid . Heel veel sterkte. :hug: