Brrrrr ik moet naar de tandarts! Geweest! Zie pag. 2

Brrrrrrrr ik moet morgen naar de tandarts. En ben al even niet geweest :oops: Hoewel ik meestal wel stoer ben, ben ik een bang hondje als het om tandartsen gaat. Maar ik heb al een tijdje last van mijn verstandskiezen en die moeten er uit. Bij de kaakchirurg waarschijnlijk dus dan moet ik morgen even een verwijzing halen.

Ik denk namelijk (al een tijdje) dat die hoofdpijn die ik al heel lang heb van mijn kiezen af komt. Het is namelijk altijd rechts. Het zou geweldig zijn als met de kiezen, mijn hoofdpijn verdwijnt. Het is gewoon niet meer te harden.



Maar mennn, wat schijt ik in mijn broek!



Ik hoop maar dat ik snel bij de kaakchirurg terecht kan, anders durf ik straks helemaal niet meer :oops:



Ik beval nog liever!

Sterkte meid, het is alsof ik dit stukje zelf heb geschreven…

Ik moet 16 november en ik ben nu al zenuwachtig…



Wel kan ik zeggen dat het trekken van verstandskiezen MIJ heel erg mee is gevallen, dus ik heb goede hoop voor je, die straal ik naar je toe!!!

:hug: :hug:



Sterkte ermee. Si moet vanmiddag gaatjes laten vullen omdat meneer stront-eigenwijs is en weigert te minderen met suiker en normale cola. :roll: Hi betaald dus lekker zelf die rekening!

Ik hoef niet meer iedere 6 maanden te komen, godzijdank.



Ik ben ook zo’n bangert. :shifty:

Sterkte, mij zijn de verstandskiezen trekken (bij mij zijn ze eruit gesneden) erg meegevallen.



:hug:

Ik las dat ik wel verdoving mag tijdens mijn zwangerschap maar ik mag natuurlijk geen ibuprofen na de behandeling. Hoop dat het dan met PCM ook verzacht. Die helpen nu in elk geval helemaal niks meer :thumbdown:



Ik heb nog nooit een gaatje gehad, heb geen idee wat me allemaal te wachten staat. Maar weet wel dat ik dit niet lang meer uithoud!



Bedankt voor jullie bemoedigende woorden! :-*

sterkte voor morgen succes, :thumbup: :hug:



ik ook hekel aan , gisteren geweest, 1 gaatje en over een week terugkomen … :? doe maar verdoving hoor zei ik :thumbup:

Hier ook iemand die in der broek schijt voor de tandarts.

Ik was drie jaar lang niet geweest en ja dan mag je wel verwachten dat je wat te herstellen hebt in je mond.

Afgelopen woensdag heb ik mijn 1e uur behandelen gehad en vrijdag a.s heb ik nog een uur gereserveerd bij de tandarts.

Krijg alweer klotsende oksels als ik er aan denk… :shifty: :shifty: :shifty:





Suc6 meid!!!

ow ja je zwangerschap :wall: was ik even vergeten wb verdocing excuus meis :oops: sorrie beetje lompe actie.



Maar dan juist een extra grote knuf dat je geen pijnstilling mag na die tijd ,

:-* :hug:

O het spijt me hoor maar ik zwelg even in zelfmedelijden. Ik weet dat er ergere dingen zijn maar mijn god… ik houd het niet meer uit die pijn! Heeft iemand enig idee hoeveel pcm ik mag? Ik heb er nu 3 op vandaag. Dat lijkt niet veel te doen trouwens. Net stond ik te trillen op mijn benen van de pijn. Ben er echt helemaal niet lekker van! Iemand nog andere tips om de nacht door te komen?

:hug: voor jou!

hopelijk valt het voor je mee :hug:

Ik was ook jaren niet geweest, maar had al maanden pijn in me mond en begin dit jaar brak er een verstandkies af. dus het was niet te harden ik in augustus langs de tandarts zo bang als een kind, werd direct die verstandkies getrokken, en intussen zijn er ook alle 4 de gaatjes geboord ,maar man o man wat ben ik bang als ik in de stoel lig om te boren brr, afgelopen maandag laatste gaatje geboord , maar al mijn verstandkiesen moeten eruit, de andere 3 dus, afspraak staat op 23 november, maar vanacht en gister zo kiespijn, vanmorgen de tandarts gebeld 20 minuten later moest ik maar langs komen zo gezegd zo gedaan, hop de zere verstandskies eruit,



Meis ik weet dat je hier niets aan hebt! maar wilde het even kwijt!

Bij deze een hele dikke knuffel! :hug:

Matsjo, heel veel sterkte… Ik ben ook zo’n bange poeperd voor de tandarts. Laatst brak er een kies en ik heb mezelf gewoon een half uur moed in lopen spreken om alleen maar te bellen voor een afspraak…



Het is jammer dat je niet meer hier woont. In juli is er dus ook een verstandskies (gelukkig mijn laatste keer kaakchirurg, dacht ik) getrokken en deze keer is het mij reuze meegevallen…Was ook wel een errug leuke kaakchirurg om te zien :oops:

Gewoon zeggen dat je het doodeng vindt, dan nemen ze de tijd en doen het rustig aan.

Ik ben ook zo bang dus kan alleen maar zeggen :hug: :hug:

Ow meid toch, hopelijk kun je wat slapen.

Morgen even eng (zeg ik heel stoer! :wall: :shifty: ) en dan ben je van je pijn verlost en hopelijk ook je hoofdpijn! :pray:

Sterkte hoor!! :hug: :-*

ik heb tijdens mijn zw van tim 2 kiezen laten trekken… voila aan de zoete dropjes…



maar het viel reuze mee, kreeg een kleine verdoving…



maar succes morgen…

meestal valt het wel mee hoor :thumbup:

Hartverwarmend jullie lieve reacties! :-



morgen moet ik er om 9.00 zijn. Ik hoop zo dat hij meteen iets kan doen en ik niet doorverwezen word en dus nog een tijdje met deze pijn rond moet lopen! Maar ben er bang voor… het zal vast een flinke ingreep zijn aangezien mijn verstandkies niet helemaal door is.



Jullie horen het morgen. Nu maar de nacht zien door te komen. Kan iemand mij even neerslaan? Dan slaap ik tenminste :zzz:



:-

heb je geen kruidnagels in huis ??



die hadden bij mij goed geholpen…

is mega goor… maar het verdoofde super//

Heel veel succes!



Na jaaaaaaren angst heb ik m’n gebit enigszins ontzien van tandartsbezoeken (met gevolgen dus… auw) maar sinds kort heb ik er eentje in de buurt die speciaal met angstpatiënten werkt. Als het nou echt te eng wordt, krijg je gewoon een roesje. Normaliter vind ik dat complete nonsens, maar als het om de tandarts gaat zeg ik: spuit me maar plat :oops: :lol: :wink: .

Ik ben geweest! En mijn hemel, wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb!



De verstandskies is meteen verwijderd en dat zou de meeste klachten moeten verhelpen. De andere 3 moeten ook een keer maar omdat ik daar nog geen last van heb kon dat ook een andere keer. Verder geen gaatjes, alleen wat ontstoken tandvlees door de zwangerschap en een beetje tandsteen. Dit gaat ze volgende week verwijderen.



Ik ben echt megatrots op mezelf! Eindelijk weer slapen! Ik duik er zo dan ook lekker even in :zzz:

:dance: :dance: :dance: :clap: :clap: :clap: :clap: