brrrr koud!

brrr ik zit hier thuis kou te lijden…

heb het echt enom koud. De verwarming staat al aan, maar echt warm wordt het niet. Heb zin in een grote pot warme thee en een beschuit, maar moet dadelijk bloed prikken en moet nuchter zijn, dus ook dat kan me niet warm maken.

Heb al 2 paar sokken en mijn sloffen aan, maar mijn voeten zijn nog steeds ijsklompjes…

hebben jullie het ook zo koud??

Het is warm hier in het kantoor. Te warm, eigenlijk.



Mag je water? Ander gewoon wat heet water drinken. Of op en neer springen. Of de sofa kussens stompen! :lol:

heet water vind ik niet te drinken, dus das geen optie.

Op en neer springen daar wordt ik moe van :mrgreen:

en de kussens van de sofa stompen: mijn bank en stoelen zijn van leer, dus dat stompt niet zo lekker…

Maar bedankt voor het meedenken :mrgreen:

Geen idee hoe je anders warm kunt worden. :think:

Hopelijk ben je snel klaar met je afspraak, en kun je je volgieten met hete thee en beschuit. :hug:

thanks!

dat hoop ik ook, maar meestal zit er hier altijd een behoorlijke wachtrij voro het bloedprikken…

maar zorgen dat ik er behoorlijk op tijd ben, dan ben ik misshien wel de eerste :smiley: (hoewel dat vast niet zo is, aangezien het in een bejaardenhuis is en al die bejaarden er dus altijd eerder zijn. volgens mij gaan die er een uur an te voren al zitten ofzo :S)

hahahhaah nou vroeg ben je wel :lol:

Nu maar hopen dat het voor de ouderen ook zo koud is en die lekker langer blijven liggen.



ff tegen de kachel aan hangen??

Of ff rondjes lopen in het huis of een stofdoek pakken en ff lekker stoffen :lol: :wink:

In bed blijven, en er pas uit als je moet gaan bloedprikken en dan heel hard fietsen. :mrgreen:

daar had ik nog niet aan gedacht, dat die oudjes het misschien ook wel te koud vindne om hun bed uit te komen.

bedankt nachtvlinder! ik krijg het meteen warmer :smiley:

jaaa ik ben weer terug en zit aan een lekker kopje warme thee :smiley:

goed zo!! Laat het je lekker smaken!! :mrgreen: