Ik had een koekje, gezellig met mijn dochter. Op de een of andere manier schoot het in mijn luchtpijp en kreeg ik dus totaal geen lucht.
Erwin was met Ivan iets aan het weg brengen ben maar naar buiten gerend gelukkig zag ik Erwin weer lopen en die zwaaide ik om hulp was zo aan het proesten en happen naar ademen dat de buren verderop ook kwamen kijken :oops: :oops: :oops: Gelukkig ging het uit zich zelf beter maar jeetje wat voel je je dan in paniek als je geen adem krijgt.
En nu schaam ik me ontzettend voor de buren :oops: :oops:
Ahh jeetje zou dan ook echt in paniek zijn hoor.
En nee joh waarom schamen voor de buren, kan iedereen overkomen toch.
Niets om voor te schamen hoor!
Maar snap het wel ik heb dat weleens met overgeven. Dan sta ik te happen naar adem. Mn dochter heeft dat weleens gezien en raakte er van in paniek. Zo sneu…
Maar je moet blij zijn dat de buren kwamen kijken, wie weet was het erger en kreeg je toen nog bijna geen adem!
Dat is zeker schrikken, kan me voorstellen dat je in paniek bent.
Hoef je je niet voor te schamen toch? Lief dat de buren kwamen kijken, ze laten je niet zomaar gaan als iets niet goed klinkt, dat is een prettig idee.
Nou dat is ook schrikken toch?! Hoef je je niet voor te schamen hoor, gelukkig kwamen de buren wel even kijken.
Oooh, dat is zo eng!! Ik heb het ook ooit meegemaakt dus weet helemaal wat je bedoeld. Wat een opluchting dat het uit zichzelf loskwam.
Was je dochtertje ook geschrokken?
…Oh, zie net dat ze nog heel klein is. Dan zal ze er wel niet echt veel van meegekregen hebben, toch?