brrr koud

Ik heb het zo verrekte koud… hier waar mijn pc staat en op onze en dus ook op Niels zijn kamer is het brrrrrrrrrrrrrr 12 graden…



gaat dus heel snel met half bevroren vingers terug naar beneden waar de haard aan is en moet deze week maar niet meer computeren…



(en het wordt dus tijd dat ik dat ding eens beneden ga zetten)



Het goede nieuws is dat ik net mijn electrische deken heb aangezet zodat mijn bedje over een uurtje warm is :mrgreen:



natas

12 graden :shock: Heb je geen cv ? Of brandt die boven nu niet omdat je de haard aan hebt ? Dan nog, 12 graden is wel heel fris, of is het niet geisoleerd boven ? :think:

ja dat vraag ik me dan ook af ja…

wat erg!!

daar moet ik toch ff niet meer aan denken hoor

ik ben verpest door de cv!

hier is het ook 12 graden in de keuken brrr… wel CV hier, maar apart voor boven en beneden (boven= woon/slaap gedeelte, beneden = onze winkel en keuken) dus ik weet waar je het over hebt bibberbibber

Nu lekker voor de gaskachel :smiley:

Nou, hier is het zonder cv ook zo minder dan 12 graden hoor. In de praktijkruimte gaat de cv in het weekeinde uit, dan is het daar 10 graden :mrgreen:

Ja hehe als er geen verwarming is dan wordt het ook koud…

uh ik geef het boven op de slaapkamer(de mijne dan) ook niet meer als 12 graden hoor, als het dat al is… heerlijk, met extra fleecedeken in bed, en het raam open :mrgreen: dan slaap ik het beste… Bij daan is ook de verwarming niet aan, maar wel het raam dicht, en daar zal het zo’n 18 graden zijn denk ik…

bij mij is het zonder verwarming in de slaapkamers nog 20 graden

(bedankt buren :thumbup: :mrgreen: )

Vroegâh, tot mijn 14e of zo, woonden we in een huis waar we alleen verwarming hadden d.m.v. gaskachels.

Ik was zo gewend aan kou dat ik gewoon boven kon spelen in de winter met de ijsbloemen aan de binnenkant van de ramen :stuck_out_tongue:

Als er vriendjes of vriendinnetjes kwamen spelen dan gingen die meestal na een kwartier blauwbekkend naar beneden, terwijl ik nergens last van had.



We hebben nu wel cv, alleen boven staat die overal uit.

Ik hou van een koudere slaapkamer, lekker een in steenkoud bed stappen en het vanzelf lekker toasty warm krijgen :mrgreen:

Helaas is hubby verslaafd aan zijn waterbed dus dat koude bedje is er niet…hoewel een lekker warm waterbed ook zijn voordelen heeft :stuck_out_tongue:



Maar op een koude kamer achter je computer zitten is niet fijn dus HUP! dan ding naar beneden en ga lekker Kokken :thumbup: :mrgreen:

hehehe ja die ijsbloemen op het raam… ik lag er altijd aan vastgevroren met mijn haar vroeger

hoi,



hier wordt het nog niet zo koud al heb ik de verwarming niet aan staan :roll:

als het 21 graden is heb ik het koud :oops:

en ik slaap zelfs met een kruik, mijn man houd van een koud bed, dus moet ik me maar aan de kruik warmen.



maar ik geloof best dat je eraan kan wennen.

aan kou bedoel ik dan.





gr mel

moet zeggen dat het hier op zijn kouds misschien 17 graden is.



Gelukkig als manlief om half 7 richting zijn werk gaat zet ie de verwarming al aan zodat het voor ons wat warmer is

Uit nieuwsgierigheid de thermometer opgehangen en het was gisteravond 14 graden. De verwarming hoeft bij ons op de kamer niet aan, bij de kleintjes nog wel.

bij ons is het een graad of 18 heerlijk. Niet te warm en zeker niet te koud… een beetje koud is lekekr maar niet z erg dat er ijsbloemen zijn hoor bibber



mij niet gezien

Koud ja, hier ook.

Vanmorgen kwam ik op kantoor binnen, buiten was het bijna warmer.

Ik zit nog met mijn jas aan… (graad of 10 hier denk ik)



Gelukkig hebben we van die kleine blazertjes, dus die draaien volop, maar het is nog steeds niet behaaglijk…brrrr

Wij wonen vrijstaand en we hebben wel cv maar die doe ik 's avonds idd uit als ik de haard aan doe. Het komt bij ons vooral door de Oostenwind nu, daar zit een dakkapel en die is toch minder goed geisoleerd dan de rest van het huis.



Nu zit ik weer even met kachel aan te kokken.

volgende winter is het probleem over dan moet de pc beneden.



voor slapen vind ik die temperatuur prima maar stilzitten nee brrrrr.



natas

hier is de kachel aan vanwege een zieke man…maar verder gaat hij eigenlijk niet veel aan…alleen s’avonds om de kou te verdwijven…maar dan ook niet hoger dan 18 graden…

in de slaapkamers zal het niet warmer zijn dan een graadje of 15…hoeft ook niet is helemaal niet gezond