Broodje bij bakker bart?

Hmm, ik heb zin in een lekker broodje gezond, maar…

…bij bakker bart werken ze bijv. niet met handschoenen en het beleg ligt de hele dag in die bakjes…

Wat denken jullie zou het voldoende hygiënisch zijn?

Ik heb zo’n behoefte aan iets lekker fris ipv mijn eigen zompige brood met kaas…

Bij de bakker bart waar ik regelmatig kwam, hadden ze wel altijd handschoentjes aan! Voor het beleg dan, dat ze met 1 hand 't broodje vasthebben vind ik niet zo’n probleem.

Vind de broodjes daar altijd heerlijk :drool: zou de verleiding niet kunnen weerstaan…

Zoals je het beschrijft vind ik het sowieso niet aanlokkelijk, zwanger of niet.

Zelf maken?

Ik zou lekkere broodjes halen en zelf wat maken :drool:

Lijkt me een stuk frisser :wink:

Ik at ze altijd, heerlijk!!!

Ga maar niet teveel nadenken of iets wel of niet hygienisch is aangepakt… :slight_smile:

Dan kun je veel dingen niet eten als je dat vies lijkt. :mrgreen:

Broodje gezond kun je ook lekker zelf maken joh! :-*

Mja zelf maken ook lekker :thumbup:

Op mijn werk heb ik alleen niet de gelegnheid om een eitje te koken :lol:

Mijn zwangere collega’s haalden wel altijd gewoon hun broodjes daar…hmm…

Voortaan van thuis meenemen dan die eitjes :mrgreen:

Hmz, ik ga denk ik voor een verse salade van de groenteboer.

En mijn zompige boterham die ik in een tosti ga veranderen :wink:

hmmm als je je voor je zwangerschap daar al zorgen over gaat maken, denk ik dat je je hele zwangershcap maar weinig kunt eten eigenlijk. Op heel wat plekken waar eten wordt bereid, gebeurt dat allicht neit op z’n super super hygienischt (mooi woord, ziet er niet uit, klopt ook niks van, maar soit). Ik zou me er niet al te druk om maken, zo heeel weinig kunnen die babytjes nou ook weer niet aan. denk ik.

Goed voor je weerstand :wink:

Nee zonder gekheid…Ik zou ervan uitgaan dat een grote keten als BB wel voldoet aan de hygiene regels en dat de bakjes (die overigens gekoeld worden) na een x aantal uur worden leeggegooid en ververst. Het dragen van handschoenen lijkt altijd erg hygienisch maar als die niet tijdig worden verwisselt maakt het niks uit.

Enneh een Bartje met filet american :drool: (die mag jij natuurlijk niet :oops: )

Ik ben eigenlijk wel vrij relaxt erin, ik ken echt iemand die dus niet meer in een restaurant ging eten omdat ze dan niet zeker wist of de sla gewassen was :silenced:

Maar ik vind bakker bart over het algemeen niet overkomen als het toppunt van hygiène, vandaar (terwijl dat best mee zou kunnen vallen,. daarom vroeg ik om meningen/ervaringen).

Het is een salade van de groenteboer geworden (Gezond! Vitaminen! Goede actie!) en een broodje van de (gewone) bakker :thumbup:

Ga je naar de subway :slight_smile: Daar werken ze zeer hygienisch, en je kan zelf kiezen wat je op je broodje wil… Bij ons bij de subway wordt het beleg regelmatig vervangen, en andere dingen liggen er maar heel weinig, zodat het steeds bijgevuld wordt…

Salade van de groenteboer is ook erg lekker, of een lekker stukje fruit ofzo…

Of zoek eens op google naar bento’s lunchbox :stuck_out_tongue: hoef je ook niet meer een zompig broodje kaas te eten :wink:

vind het wel grappig dat het nu een salade geworden is van de groentenboer :slight_smile:

ik heb namelijk altijd bij de groentenboer gewerkt tijdens mijn studie (op zaterdag) en sindsdien kocht ik daar nooit meer salades… puur omdat het er lang niet zo hygienisch aan toe gaat als je mag verwachten/denken. (bij deze groentenboer dan he!)

hopelijk heeft hij wel gesmaakt, en ik zou de volgende keer gewoon bij bakker bart dat lekkere frisse broodje gezond gaan halen als je er zin in hebt!

Dat laatste dacht ik ook. Overal kan het vies zijn. En ook bij de groenteboer hebben ze vliegen en mensen die verkouden zijn :angel:

Dan kun je beter bij de appie binnenlopen voor een voorverpakt broodje uit een fabriek.

Maar eigenlijk vind ik dat je als je zwanger bent ook weer niet te ver moet doorslaan :shifty: Maar oeps wat zeg ik nu op een zwangerschapsforum :angel:

geen broodje van bakkerij bart??? dan hoef je nergens een broodje te halen en moet je ze steriel af gaan bakken thuis :wink: oké ik vermijd wel de shoarma boer nu maar daar kom ik al niet graag.

dat broodje filet american klinkt lekker, over 20 weken mag ik die zeker weer :drool:

@Kittycat wrote:

Dan kun je beter bij de appie binnenlopen voor een voorverpakt broodje uit een fabriek.

Maar eigenlijk vind ik dat je als je zwanger bent ook weer niet te ver moet doorslaan :shifty: Maar oeps wat zeg ik nu op een zwangerschapsforum :angel:

Die voorverpakte broodjes kun je soms wel twaalf dagen bewaren omdat ze onder zulke hoge druk verpakt worden waar geloof ik nog van alles in zit. Dat is dan ook niet al te fris, twaalf dagen :shock: . Verder eens met de kleine lettertjes.

Ik wens je een fijne zwangerschap waarin je je niet te veel zorgen maakt om dit soort dingen!

Moet je eerlijk zeggen dat ik er niet eens bij zal stil staan of iemand wel of geen handschoenen draagt en dan met evt risico voor de zwangerschap :slight_smile:

Ik zou gewoon een lekker broodje nemen :drool:

Persoonlijk vindt ik wel dat we tegenwoordig wel een beetje gaan doorslaan :shock:

Dat heb ik ook als ik wel eens lees bij wel/niet eten tijdens de zwangerschap, je mag dan bijna 9 mnd lang niets meer :shock:

Ik geniet lekker en eet lekker en sta niet stil bij dit soort dingen :smiley:

Zit heeeel toevallig met een Bartje filet Americain op schoot. Van Bakker Bart. Vind ze heeeerlijk! De mevrouw die mijn broodje heeft gemaakt deed dit heel netjes. Op zaterdagen met weekendkrachten zal ik er niet snel binnen wandelen. Dan gaat het er vaak anders aan toe.

Die verse salade van de groentenboer die lijkt me overigens nog lekkerder :drool: !

Wat is het uiteindelijk geworden?