brood geven, dubbel klappen?

Ik geef kevin nu brood zonder korsten en dan snij ik het in blokjes, van die kleintjes.



Als ik het hem zelf wil laten eten klap ik dan gewoon de boterham dicht met korst of zonder? Zoals wij dat eten of hoe doe ik dat???

als ik de dobbelsteen blokjes in een bordje voor hem zet eet hij het ook wel maar hij gaat op zijn bordje slaan waardoor de poezen ook brood krijgen, das niet echt de bedoeling.

hihihhi dat doet alissa nou ook en daarom leg ik steeds een stukje brood voor haar neer en dan pakt ze het eneet het netjes op maar een bordje is hier ook geen succes hihhi

Anne krijgt al zolang ik weet een snee brood met korst en al voor haar neus (open) en plukt zo lekker met haar vingers stukjes af en trekt het zelf in stukken en eet het op…dat is hier altijd prima gegaan…Als ze het op de grond gooit is het voor de hond en jammer voor haar, dan heeft ze minder te eten. Zo heeft ze met de tijd geleerd dat op de grond goooien geen zin heeft.

@mama van anne wrote:

Anne krijgt al zolang ik weet een snee brood met korst en al voor haar neus (open) en plukt zo lekker met haar vingers stukjes af en trekt het zelf in stukken en eet het op…dat is hier altijd prima gegaan…Als ze het op de grond gooit is het voor de hond en jammer voor haar, dan heeft ze minder te eten. Zo heeft ze met de tijd geleerd dat op de grond goooien geen zin heeft.




:lol: :lol: ook een goede techniek



Merel doet niets met brood of eten op een bordje voor haar, ik moet het haar geven en dan eet ze het op.

Hier ook brood met boter of zonder iets, maar dan haal ik het door het fruithapje heen, word het ook zacht…

Verder geef ik ook water/thee of sapje tussendoor om haar mondje even goed leeg te hebben tussen de happen door, dat werkt wel goed :wink: