hallo
Ik vroeg me af doen jullie beleg op het bood van je kindjes of alleen nog brood geven.
Veron eet op zich wel goed brood , maar vroeg me gewoon af hebben ze dat beleg ook echt nodig dan ?
Behalve dat t natuurlijk lekker is …
groeten loes
Misschien sla ik de plank volledig mis, maar ik neem aan dat het beleg net als de rest is om te leren kennen?
En dat ze mogen leren kennen dat wat ze aankunnen. Dus voor nu smeerkaas, appelstroop, smeerworst en boter?
Ja ok zou idd kunnen hoor mip , ik heb geen idee aangezien ik ergens ineens las over beleg had er niet eens over na gedacht nog , Veron eet ook gewoon zonder
Misschien toch maar oefenen met wat beleg hihi
Gebruik jij wel beleg of niet ?
Liefs loes
Benthe wil nu zelf leren eten en dan krijgt ze brood zonder beleg…
Als ik haar gewoon tussen de middag geef, heeft ze meestal stroop, omdat haar ijzer wat laag is…
Maar als hij het lekker vindt zonder, waarom niet…
Ik zou er wel wat opdoen zodat ze de smaak wat leren kennen van verschillende dingen. Maar niet te dik erop smeren, gewoon een beetje dun. Jasmijn is nu 1,5 jaar geweest maar doe nog steeds bijna altijd iets smeerbaars erop want als ik er iets van vlees of kaas opdoe dan eet ze dat eraf en laat het brood liggen :? . Wel maak ik soms een tosti. :drool:
Ik zou er in ieder geval wel halvarine op doen voor de gezonde vetten en vitamine A en D.
Liefs Moirah
mijn kinderen kregen er smeerkaas en smeerworst op…