broertje of zusje

Even leuk om te melden.



Lars krijgt een broertje of zusje.



Tijdens het eten vroegen we hem waar de baby was. Hij wees naar de buik en zei: in de buik. Manlief vroeg Lars wat hij dan kreeg: een broertje of een zusje: heel stellig antwoordt hij : een broertje.



Net voor het naar bed gaan, vraag ik nog een keer wat hij krijgt: een broertje of een zusje? Een broertje zegt ie. Nog een keer vragen: geen zusje? Nee, geen zusje. Mijn antwoord: we zullen zien of het een broertje wordt.



Heel wijs antwoord van Lars (vind ik): dat doen we.



Zou hij gelijk hebben? Wij weten het niet, het geslacht is bij ons niet bekend.

Ik denk dat de kans toch wel 50% kans is dat hij het goed heeft! :clap: :wink:



Nee flauw…



Zou wel grappig zijn natuurlijk. Omdat hij zo stellig is.

:inlove:

:inlove: geweldig!



(hier was onze dochter ook zo stellig: ik krijg een broertje… én 2 zusjes! :snooty:

Tijdens 1 van de eerste controles bij de huisarts vroeg de arts: wil je een broertje of een zusje? Toen was 1 van de weinige keren dat ze ‘alleen maar’ :wink: een broertje wilde. Owkee, zei de arts, dat gaan we regelen!

Uh… :shifty:



Maar 't mooiste was nog toen ze broerlief voor de allereerste keer zag in het ziekenhuis: ze keek echt langs 'm heen. Dus wij: kijk, daar is je broertje :inlove: Zij: ja, goed, maar waar is m’n zusje? En echt zoekend om zich heen kijken :stuck_out_tongue:



Nu is ze helemaal gewend aan een broer en vraagt ze niet eens meer om een zusje :wink: )





Ben wel heel benieuwd of jullie Lars gelijk gaat krijgen!

Ik ben ook erg benieuwd. Nog een paar weekjes geduld hebben.

haha ben benieuwd! :inlove:

Schitterend is dat he!

Hailey heeft ook al die maanden geroepen dat ze alleen maar een zusje wilde. Een broertje wilde ze ECHT NIET!

Nou dat was dus vet geluk voor haar dat haar zusje Kaya geboren werd.

En het mooiste is dan nog…



Toen Kaya een paar dagen oud was vroeg Hailey ineens: Komt er nou ook nog een broertje?

Dus ik: Jij wilde toch geen broertje?

Hailey: Nee, ik niet maar Kaya wel :mrgreen:

:mrgreen: geweldig!

Wij vroegen Luca gister" Luca zou jij een broertje of zusje willen?

Nee zegt hij

Waarom niet?

lijkt me niet leuk zegt Luca :shock: :lol: :lol:

arme vent, dat wordt wennen :mrgreen:

@bigsby wrote:

Wij vroegen Luca gister" Luca zou jij een broertje of zusje willen?

Nee zegt hij

Waarom niet?

lijkt me niet leuk zegt Luca :shock: :lol: :lol:




:lol: :lol:



ok even offtopic, maar ik vroeg dus ook eens of Jayden een broertje of zsuje wilde. Zegt hij ja! vroeg ik wat hij wilde. zegt hij: Bumbaloe! :eh: :lol: :lol: :lol:

Dat kan natuurlijk ook nog: Bumba of Bumbaloe.



Geweldig. :smiley:

hihi zo zegt melissa vanmiddag “mama hilga heeft altijd een baby inde buik, waarom jij dan niet”



mijn vriendin heeft een tweeling van anderhalf en is nu zwanger van de 3e… haha dus melissa heeft dat allemaal wel meegekregen

Proficiat met jullie dochter :inlove:



Had de kleine man toch geen gelijk he :mrgreen:

Helaas voor Lars had hij geen gelijk.



Maar hij is nu ook helemaal blij met zijn kleine zusje. :smiley:

Hoe is het meid, daar hoog op die roze wolk? :inlove:

Het is heerlijk op de hoge roze wolk.



Ze drinkt goed, borstvoeding gaat goed. Nu nog even het ritme van dag en nacht omdraaien en dan is het helemaal prima.



Nog lekker 2 dagen genieten van de kraamzorg.

Goed zo, geniet er goed van :inlove:

Lees nu dit topic. Proficiat met jullie dochter Elin. Hij had toch 50 % kans.



Nina roept al van het begin stellig dat ze een zusje krijgt en laat zij nou wel goed gegokt hebben.