help!?
Sinds kort heeft Thijs weer een terugval, hij poept af en toe gewoon in zijn broek.
2 weken terug gebeurde het gewoon 3 dagen achter elkaar incl op het kdv. Ik vermoed dat hij niet wil stoppen met spelen en dan maar gewoon in zijn broek poept maar hij geeft het ook niet aan dat hij net in zijn broek heeft gepoept. Hij blijft gewoon doorspelen.
Vanmiddag was hij op visite en ook daar poept hij tijdens het spelen in zijn broek.
Met plassen moet ik ook al meestal tien keer vragen of hij naar de wc gaat (hij gaat op zijn tenen lopen). Maar uiteindelijk gaat hij dan wel, soms is hij dan nog te laat
Ik weet niet zo goed hoe ik hier nu mee om moet gaan want hij is al zo goed als een jaar zindelijk? (belonen met stickers hebben we al meerdere keren gedaan tijdens een terugval)
iemand met ervaring hiermee?
ps,
het is een uitgekookt mannetje:
vrijdag op het kdv heeft hij zijn natte onderbroek verstopt in een speelkist. Later tegen een leidster zei hij dat hij niet wist van wie die onderbroek was en dat die niet van hem was want hij had een onderbroek aan. Tot de leidster bij hem ging kijken en dus zag dat het wel zijn natte onderbroek was :roll:
Ik heb er geen ervaring mee maar ik zou in dit geval proberen het hem zelf op te laten ruimen (uitwassen).
Hij is dezelfde leeftijd als mijn oudste 8) dus ik weet dat ze het allemaal best goed begrijpen.