/broekjes te strak bij buik....

Alle broekjes zitten erg strak bij mijn dochter haar buikje. Qua lengte past ze maat 74, maar ik geef haar nu maat 80 omdat maat 74 wel erg strak zit, en maat 80 net wat minder strak. Maar geef ik maat 86 aan, dan zit het nog steeds strak bij haar buikje.

Het maakt niet uit bij welke winkel ik koop.

Heeft iemand hetzelfde probleem?

Of weet iemand waar bredere broekjes te koop zijn?

Groetjes

hema, zeeman evt. h&M

weet niet of je bepaalde broekjes zoekt. heb er hier 1 of 2 liggen (donkergrijs) die zijn kort en breed… kan er niks mee doen… zakte mijn dochter van haar billen af…

Hier hetzelfde probleem en echt bij alle broekjes, en ze komen hier overal vandaan en van goedkoop tot duur.

Hier draagt ze daarom dan meestal leggings, jurkjes rokjes, mayo etc…

Omdat ik het zielig vind dat het zo strak bij het buikje zit.

of misschien grotere maat en de pijpen oprollen.

ik kijk zelf niet meer naar de mt maar meer naar het model.

Mijn zoontje had het , nu ineens niet meer, hij is smaller geworden.

H&M, Hans textiel hebben wijde broekjes, mijn nichtje had het probleem ook, daar hebben we zo een broekje met zo een verstelbare lint gekocht.

Of Maillotjes/leggings.

Bedankt voor het meedenken.

Bij maillots en leggings heeft ze het ook. Koop ik 2 maten groter dan zit die legging weer veelste los en ziet er ook niet uit.

Ik geef ze idd ook meestal een rokje of jurkje aan maar zonder legging of maillot gaat natuurlijk niet.

hans textiel inderdaad, die waren voor mijn kids altijd veel te wijd

het ligt er ook aan waar je het koopt en eventueel werk merk.

hier een mannetje van bijna 1,5 en zit nu net in 74 maar hema of prenatal veelste wijd wij moeten echt voor smalle kleding kijken.

Hier ook bolle babybuik :slight_smile:

Vind de broekjes van espr*t fijn, soort zwangerschapsmodel, met brede band die je om kunt slaan.