broekjes of gewoon luiers

Halloooooooooooo

Yara wil de hele dag door tegenwoordig naar de wc! Als mamma moet (en die moet vaak,drink veel water en mijn afvoer loopt prima :wink: )

Maar als ik dan elke keer die luier los en open doe dan werkt die al snel niet meer.

Nu had ik broekjes gekocht van de kruidvat,(leek me handig met aan en uit doen) Maar wat zitten die dingen ongelooflijk raar! Ze kruipen in d`r kont aan 1 kant! Zitten helemaal scheef!

Welke luiers gebruiken jullie ???

Heb luierbroekjes van Huggies die zitten wel goed! Had eerst ook DA ofzo en die zaten inderdaad heel vreemd…

Wat ook werkt zijn gewone pampers met die flex-rups-zijkanten. Die trek je ook gewoon over de kont naar beneden door die stiek aan de zijkant. Heb je twee vliegen in 1 klap?

Succes!

gr

muts

Ik ben erg tevreden over de broekjes van C1000 (met ook nog eens allemaal leuke koeien erop)

Broekjes zijn naar mijn idee in elk geval veel handiger voor een kindje dat constant op de wc wil! :slight_smile:

Als je denkt dat ze echt zindelijk gaat worden, zou ik idd luierbroekjes gaan gebruiken (anders een dure grap en je wordt heel handig in staand luiers verschonen hoor).

Ik had altijd Bumblies van Deen en Dekamarkt en ook die van de Lidl en Etos waren prima.

Ik vond die van Kruidvat ook een vreemd model hebben.

Wij hebben de luierbroekjes van C1000, die heeft Isana nog wel in de auto aan, of als we heel lang onderweg zijn en zeker weten dat we niet zomaar even naar de wc kunnen.

Ze kan het inmiddels aardig ophouden, maar gewoon voor de zekerheid…

@pino wrote:

Ik ben erg tevreden over de broekjes van C1000 (met ook nog eens allemaal leuke koeien erop)

Broekjes zijn naar mijn idee in elk geval veel handiger voor een kindje dat constant op de wc wil! :slight_smile:

Die koeien ja, eerst waren het aapjes…

Isana wilde dan altijd aapje om, maar het pak met luierbroekjes met koeien staat nog ongeopend in de kast…

Zindelijk worden, dan onderbroek aan en weg met de luier is mijn motto! :roll:

Wessel heeft ook overdag gewoon geen luier aan. Beste manier en als het dan een keer mis gaat ja dan is het een ongelukje. Maar hier werkt zonder luier prima

groet anita

Nou als ik hier een onderbroek aandoe dan doet hij het daar gewoon in hoor, denkt zeker “er zit iets om mijn kont dus het zal wel goed zijn” :roll: . Ik laat hem dus in zijn blootje lopen thuis en dat werkt prima. Verder inderdaad de onderbroekluier zoals hij het zelf noemt. Ik heb die van de Etos en ik vind ze prima. Heb ook Huggies maar die vind ik een beetje groot op de ene of andere manier (jaja ik heb wel de goede maat :smiley: )

Luierbroekjes vind ik ook geen goed idee… ze voelen niet eens dat ze nat worden bij een ongelukje…

Een onderbroekje aandoen is het meest effectieve en het veel naar de wc gaan, moeten we erbij nemen in het begin :wink:

Hoe gaat ie nu?