tja, de titel zegt al genoeg denk ik
ik heb de grootste moeite om te slagen voor leuke en mooie broeken voor Teun. Hij is sinds kort zindelijk en heeft absoluut geen kont :roll: :mrgreen: hij heeft boven 104 en beneden 98. Maat 92 is meestal te klein, maar ook daar valt eigenlijk geen peil op te trekken. Heb pas een superleuke Badboys short in 92 gekocht, maar die past z’n neef van 8 jaar nog :roll:
de broeken die hij nu heeft gaan nog wel, een skinny spijkerbroek van Okaidi staat hem nu het leukst. Z’n vingino antonio zakt van z’n kont af (maar die valt toch breed geloof ik) en de H&M broeken gaan ook nog wel (knoopsgatelastiek :thumbup: )
maar alle broeken die ik voor de zomer had gekocht, kan ik nog zo’n 3 zomers in de kast laten liggen (zelfs jottum zakt gewoon af, maat 92 :shock: )
okee, nou to the point: welke broeken zijn nu ideaal voor een smalle jongen zonder kont…ik hou van kwaliteit en een beetje stoer, maar niet TE (lekker duidelijk :mrgreen: )
ik hou ook van internetshoppen, maar dat is nu erg lastig omdat ik gewoon niet weet wat klein en wat groot valt, laat staan of het smal of breed valt :think:
en ik dacht zo…hier zijn vast meer moeders met hetzelfde probleem en/of wat meer inzicht in de matenmaffia dan deze moeder
ik heb 2 jongens met smalle kontjes.
ook heb ik nog zomer broeken in de kast liggen 2 aeizoenen mt 92 die meneer ook nog niet past (levi).
ik koop altijd broeken die je kunt verstellen. de beste broeken die je kunt kopen vind ik de broeken bij hennis. die zijn smal en verstelbaar en je doet er nog lang mee ook als je een maatje groter koopt.
verder kijk ik naar alle smalle moddelen als ik in een winkel ben en soms zit er wel wat tussen zoals zeeman ofzo.
succes!
Heb een dochter met smal kontje en daar zit Eager Beaver het beste bij. Voor jongens weet ik dat niet :think:
Ik kreeg laatst van een vriendin broeken van scapino. Hartstikke leuk en ze zijn lekker smal (voor Bas haast te smal en hij is echt niet dik )
De kwaliteit valt ook enorm mee. En geloof me, ik ben een zeikerd :oops: . 't Is echt de moeite waard om het uit testen.
C & A, zijn ook de enige die perfect zitten bij tigo… lekker smal om de heupen
c en a vind ik ook smal tailleren en ook esprit
veel succes in je zoektocht !
Bij aankoop op internet (als je bijvoorbeeld ebay bedoeld) kan je ook de taille-omtrek opvragen bij de verkoper hé.
liefs
Gerda
Hier een smalle meid en ik zweer bij C&A.
Zonde om je al gekochte kleren niet aan te trekken. Ik zou gewoon bretels kopen of in de broeken elastiek met knopen zetten.
Joost is ook zo’n smalle zonder kontje en bij hem zitten de Eager Beavers het best… :thumbup:
bedankt voor jullie reacties
oke, eager beaver dus, en C&A…scapino hebben we hier niet geloof ik :think:
ik ga eens kijken op internet :inlove:
ik kwam nog een hele leuke retour broek tegen, de jorik. Weet iemand hoe die valt qua maat? Er staat bij dat ze gemiddeld 2 maten kleiner vallen, maar dat zou betekenen dat ik maat 110 moet nemen?? :eh:
oja, mutti…zelfs met bretels ziet het er echt niet uit :lol: dus ik leg ze gewoon weg voor volgende zomer…of de zomer daarna
Hoi Annemarie,
Stef is ook zo’n iel mannetje en ik ben helemaal blij met het huismerk van de Bijenkorf. Zit super!
Verder heeft Okaidi extra smalle jeans, die zitten hem ook goed. Eager Beaver en Vingino wisselen nogal per type.
Good luck!
dame, bedoel je dan Bakito? Of Bijenkorf label? We hadden hier een bijenkorf outlet, maar die wordt nu opgeheven :?
Okaidi heeft hij inderdaad nu ook, die zit echt perfect!!
Ik heb even gekeken en het heet Vintage jeans. Dat zit hem nog beter dan die van Okaidi :thumbup: en het is nog goedkoper ook.
Retour jeans vallen erg smal, dus zou wel goed zijn denk ik. Lukas wordt inmiddels iets voller bij zijn billen en bovenbenen (meer spieren dan vet)en hij kan nu wat meer aan en zijn retour jeans begint eigenlijk een beetje te strak te worden (elastiek staat op zijn wijdst en na het eten knalt zijn knoop nog al eens open). Hij is nog niet zindelijk, dus zijn pamper zit er nog wel in, maar zonder pamper zit deze nu perfect. Maat valt maar iets kleiner qua lengte, en een stuk qua breedte, maar dat lijkt me juist geen probleem. Hij heeft normaal maat 92/98 (puur 92 is nu te klein) en zijn Retour jeans is maat 98 en die zit nu precies goed. Dus ik zou op één maat groter gokken dan hij nu heeft. Hij heeft een lang elastiek met knopen en Lukas draagt hem al vanaf september vorig jaar. Opgerolde broekspijpen vind ik niet erg bij spijkerbroeken. Kost wel wat, maar ze doen er ook wel even mee. Hij is er nu bijna uitgegroeid. En ze zijn vrij dik, maar wel soepel. Hij kruipt er mee over de tegels, valt op zijn knietjes … geen spoortje slijtage te ontdekken en hij heeft volgens mij de wasmachine al 100 keer gezien.
Verder heeft hij een Doerak spijkerbroek, die valt ook redelijk smal. Bij de benen wat wijder, maar dat vind ik niet zo storend. Bij zijn gat zit ie in elk geval goed (met luier heeft hij het één na laatste gat in het elastiek).
En Vingino zit hem ook wel goed, maar niet allemaal. Hij heeft een smal model en die zit prima. Ik heb hem ook eens een ander model aangetrokken in de winkel, maar die zat veels te wijd.
HEMA, H&M, ESPRIT … shirtjes ok, maar broeken zijn hier allemaal veels te wijd.
Oke :thumbup: Dame en Mutti bedankt!
ik ga die retour bestellen, maat 104 omdat hij nu 98 heeft!
en ik hou m’n ogen open voor die bijenkorf broeken…
mexx :thumbup:
Ik vind Mexx heel klein vallen. Niet alleen qua breedte, maar ook qua lengte. Ik moet daar echt 1 tot 2 maten groter kopen en dan zijn ze qua lengte ok, maar qua breedte weer te wijd.
:? nee das dan ook niet handig. Yuri is klein en smal
Hij is ruim 2 1/2 maar past nog in maat 86 van de mexx…