brittany murphy overleden!

AMSTERDAM - Actrice Brittany Murphy is zondagochtend in Los Angeles overleden.

Wat er precies is gebeurd is nog onbekend, maar de brandweer heeft tegenover website TMZ.com verklaard dat er is gereageerd op een oproep vanuit een huis dat op naam staat van Brittany’s echtgenoot Simon Monjack.

De actrice had een volledige hartstilstand en kon niet meer worden gereanimeerd, zo melden diverse bronnen.

Brittany is nog naar het Cedars Sinai ziekenhuis in LA vervoerd, maar eenmaal daar aangekomen bleek ze te zijn overleden. Ze was 32 jaar oud.

De actrice was onder andere te zien in Clueless, 8 Mile en Don’t say a word.

foto

:shock: Jeutje.

ohhhh echt… daar schrik ik van… :frowning:

Ik ben in shock :shock:

Wat een naar raar gevoel is dit zeg!

Ik heb clueless en don’t say a word eindeloos gekeken.

Wat is er gebeurd?

Liefs Suzanne

Brrr… krijg het er koud van…

Zo’n jonge, mooie vrouw, 32…

Don’t say a word vind ik echt een hele mooie/goede film.

Euj ik krijg er kippevel van… :frowning:

Ik las het gisteravond op teletekst, schrok er van, heb het nog een paar keer moeten lezen, om het door te laten dringen.

:frowning: :kaars:

http://www.telegraaf.nl/prive/5615839/Britney_Murphy_verslaafd_aan_pijnstillers.html?p=1,1

Tjonge! :shock: :kaars:

oooh wat erg… :o

Ja ik was ook in shock! :shock:

Jeetje, ik heb pas Clueless nog gezien.

“rolling with the homeys”

Ze was echt nog zo jong!

:kaars:

triest van haar overlijden :kaars:

Nog triester misschien dat die bekende mensen allemaal zo onder druk staan, om er uit te zien op een bepaalde manier, en maar door en door te gaan enz.

Dan zullen ze heus wel van de plastische chirurgie wegblijven, van de pijnstillers afblijven, en van de alcohol/drugs!

Ik vind het triest dat altijd NA hun overlijden altijd die verhalen in de publiciteit komen dat ze verslaafd waren aan dit of dat…

:wall:

@Rooike wrote:

Ik vind het triest dat altijd NA hun overlijden altijd die verhalen in de publiciteit komen dat ze verslaafd waren aan dit of dat…

:wall:

Ja ook dat inderdaad!