tegen mij was gezegd dat Dave als hij 12 is lensen mag…
dus denk niet dat het veel neter gaat worden…
ach ja de 16e okt mogen we weer… dan krijgen we te horen of hij nog langer moet afplakken of daarmee klaar is of dat we andere dingen gaan proberen… :shifty:
@sabrina27 wrote:
mir71 dat viel mij ook al op dat + vaker voor komt bij kinderen gelukkig kan het bij kids met + ogen alleen maar verbeteren en in sommige gevallen zelfs helemaal bij trekken maar bij kids met - word het alleen maar erger phoebe heeft ook - en 2 jaar terug had ze -1.25 en -0.75 nu heeft ze al bijna -2 met beide ogen zelfs de oogarts is verbaasd hoe snel het gaat bij phoebe.
met een - kan het ook wel beter worden onze oudste heeft aan 1 oogje - en draagt hier voor een contactlens en in 6 maand tijd is het al van 10% na 30% gegaan de % zijn in hun manier van rekenen over een paar maand wordt het oogje weer opnieuw getest en wordt de lens aangepast iets minder sterkte zodat het oogje nog meer getraind gaat worden en het hopelijk nog iets beter wordt
ohh dat wist ik niet dat is wel mooi dan dat er verbetering in is maar dat kan bij phoebe niet helaas voor haar word het alleen maar erger
Anyk heeft sinds kort ook een bril. +3,75 en +3,5 en een forse cilinderafwijking.
Wij hebben bij specsavers de bril gekocht. 59 euro all inclusief en ook nog heel leuk.
Rav
Hallo,
Staat erg leuk bij Rav. Lijkt een beetje een Harry Potter bril.
Wij zijn inmiddels ook geslaagd. Zijn vorige week al wezen passen, foto’s gemaakt en thuis vaak naar gekeken. Ben er nu dus ook al wat aan gewend.
Hier mijn schatje met zijn bril.
Groetjes
Hier een mannetje met 10 maanden al een bril. Kon nog niet lopen maar was wel al in het bezit van een bril. Hij heeft er glazen in van +6 en +6,5. volgens de oogarts kan het nog alle kanten opgaan en wil het niet zeggen dat zijn ogen beter worden. Hij is nu met zijn 2e montuurtje en glazen bezig. met de eerste glazen heeft hij maar 11 maanden gedaan en toen had hij sterkere nodig.
Wij hebben zijn bril bij een plaatselijke opticieen gekocht. Deze besteld een aantal montuurtjes en dan mogen we uitzoeken welke we willen de rest stuurt hij weer terug. Zo klein zijn ze niet bij hen op voorraad. Met zijn eerste bril was hij na een aantal maanden van de stoep gevallen, en was zijn glas beschadigd en pootje afgebroken. Dit is kosteloos gemaakt. Dus hele goede service. (mag ook wel voor een brilletje van 200,-- euro)
Groet miranda