Brief aan Tosca... laatste foto's, pag. 2...

Lieve Jassie…



Je bent ook een moordwijf he?

al die obstakels in jouw leven… en dan toch de kracht en de liefde hebben om zoiets moois voor je dochter te schrijven… En wat heerlijk dat je dit soort dingen toch ook bewust doet en meemaakt… Even de ellende uitschakelen… even jouw gevoel voorrang op alles.



9 maanden was Wessel ook toen we gingen stoppen met bv. en zoals je schrijft (en ook al weet) het blijft toch wel… die bijzondere momenten, die band… het contact…



Ik wens je heel veel mooie (moeder-?)momenten in je leven… en bovenal… veel Jassie-momenten!!!



dikke zoen! :-*

Hier een moeder die kv geeft…



Jassie wat heb je dat mooi geschreven, het is heel ontroerend…Ik weet niet waarvan je moet herstellen, maar ik wil jou heel veel sterkte en kracht hiervoor wensen.hug:



En wat vind ik het jammer dat ik bij het groepje vrouwen behoor die echt niet in staat zijn bv te geven… :

Jassie… wat mooi meis… ik had ook tranen in mijn ogen… de emotie spat van het scherm en je hebt jezelf echt op de 2e plaats gezet… en dat 9 maanden lang! Das een applausje waard… je bent een doorzetter… en je kids boffen met zo’n super mama… :inlove:

:-* … vanaf vandaag nog 2 weken, op 20 november wil ik de ‘laatste’ in gaan lassen. Merk wel dat ik me er rustiger in voel door tijdig op deze manier afscheid te nemen, en jullie reacties helpen daar erg bij :-*.

hier nog zo’n “dweil” die het niet droog houdt…



meid wat heb je het geweldig gedaan!

Petje af hoor!

Wat een mooi monument voor zo’n bijzondere tijd in je leven :-*

wauw wat mooi geschreven!!!



Respect voor jou meis wat jij allemaal hebt doorgestaan om je meisje zo lang bv te kunnen geven.

mooie brief aan je lieverd

hier ook niet droog kunnen houden :-*

Vandaag voor het eerst niet gekolfd op kantoor… aaaaaaaauw, flinke (.)(.) nu, blij als ik Tossie straks zie, hihi… poehee… zo’n dubbel gevoel… joepie, ik hoef niet te “tanken” :dance: :wink: , maar ja… getsie, ik hoef niet meer te “tanken”… :? :frowning: :wink: . Op niet-werkdagen krijgt ze nu nog 2 Ã 3 keer. Benieuwd hoe dat de komende dagen gaat.

De laatste officiële dag… m’n borsten zijn nog niet helemaal gewend aan de afbouw, dus misschien ‘smokkel’ ik er nog wat dagen bij, maar het einde is nu echt in zicht, dus ik heb waarschijnlijk hierbij de laatste foto’s…

:cry: Maar wel een traantje van :inlove:

ik heb al even gereageerd bij het mijlpalen-topic.

:clap: Super gedaan.

Wat een mooi moment. Dat lekkere slapen aan de borst. :inlove:

Wat mooooiii… :cry: :inlove:

Hier ook nog even een applausje voor je :clap: :clap: :clap:



Mooie foto’s! Er straalt veel vanaf, rust, droefheid, trots…



Geniet nog even lekker, en werk daarna maar hard aan jezelf, je hebt het verdiend!

Pffffffffffffffffffffff ik krijg er zelf tranen van :cry: …waarschijnlijk omdat ik ook denk aan afbouwen :shifty:

Mooi Jasia,héél mooi en toppie mop 9 maaaaaaaaaaaaaaaaaaanden :dance: :thumbup: :clap: :inlove: :-*

:inlove: wat een mooie foto’s! Dat in slaap vallen aan de borst vind ik zó lief :inlove:

Prachtig die foto’s :inlove:

wat een mooie foto’s zeg! :inlove: