Bridget vreest voor zwangerschapskilo’s
AMSTERDAM - Bridget Maasland hoopt dat de kilo’s er weer afvliegen, als ze over pakweg twee maanden is bevallen van haar eerste kind. “Ik sport nu sowieso twee keer per week”, vertelt de hoogzwangere presentatrice.
“Ze zeggen dat je spieren zelfs zo wijs zijn dat ze onthouden hoe het daarvoor was. Dat ik heel snel weer op mijn oude gewicht ben, kan ik alleen maar hopen.”
Borstvoeding
De 33-jarige blondine weet wel hoe ze het gaat aanpakken als ze is bevallen. “Ik hoop borstvoeding te gaan geven”, zegt ze. “En het ligt eraan qua werk wat ik hierna ga doen en of ik snel terug moet zijn.” Ze wil er vooral heel erg van genieten met haar partner Pepijn, met wie ze acht jaar samen is.
Maasland gaf al eerder aan een programma te gaan maken over haar belevenissen als kersverse mama. Dat laat ze documenteren door RTL en is in het najaar te zien in de show ‘Hoe word ik Mama?’. Het programma is de opvolger van ‘Hoe word ik een Gooische vrouw?’ en ‘Hoe word ik een New Yorkse vrouw?’.
Zwangerschapskwalen
De typische zwangerschapskwalen vallen mee bij Maasland, die een stemmetje verzorgt in de Nederlands gesproken versie van de animatiefilm ‘Wall-E’. “Ik ben heel lief nu. Alleen groeit alles en heb ik hormonen die alle kanten opspringen. Ook heb ik allemaal kwaaltjes, maar over het algemeen mag ik niet klagen.”
Sorry maar ik word altijd zo moe van dit soort uitspraken…
Wees blij dát je zwanger kan worden en dat je straks (waarschijnlijk) een gezond kindje in je armen mag sluiten.
Altijd dat gezeur over extra kilo’s… :snooty:
Nou idd wat een gezeur.
Met andere woorden als je beroemd bent is het uit den boze om dik te worden? ja het zit er in of niet Dat weet je van te voren als je zwanger wilt worden. Wees blij dat het gezond is. Je hoort of leest dan ook nergens van: ik hoop maar dat het gezond is das het belangrijkste.
Ik deed ook niets anders dan zeuren over de kilo’s… :mrgreen:
Volgens mij is dit weer typisch zo’n komkommertijd-uit-zijn-verband-gerukt verhaal. Ze zal wel iets gezegd hebben in die trant en de journalist breidt er een heel verhaal omheen… zoals zo vaak!
Tjah en ze mag toch ook hopen dat ze snel weer op gewicht is ik hoop dat ook hoor alleen komt dat van haar in de krant en van mij nu alleen op KOK :lol: :lol:
Gezeik om kilo’s :wall: …moet je kijken wat je ervoor terug krijgt! VEEL belangrijker!