Breedte vliegtuigstoelen

Nou ik maak t niet groot hoor,dan lees je denk ik mn antwoord niet zoals ik bedoel,ik vraag naar de intentie toch? Ook dat is geen oordeel,maar als zo n vraag in een topic als deze wordt gesteld is t niet zo gek om je de intentie erachter af te vragen

Er wordt gevraagd naar hoe een dik iemand dit ervaart

En eigenlijk is dat wel uit de initiele vraag van ts te halen

Waarom zou je je anders druk maken over ruimte in vliegtuigstoelen



Om niet vol schaamte in een vliegtuig vol mensen te staan waar een superslanke stewardess je verteld dat jij toch echt te breed bent

Of je boze blikken krijgt van medepassagiers…natuurlijk is t vervelend om met je dikke bilen ergernis of hilariteit op te wekken…

Persoonlijk zou ik liever onopvallend mijn slanke heupjes dor t gangpad wiegen :mrgreen:



Ik bedoelde het niet vervelend hoor…maar vroeg me wel af waarom de vraag gesteld werd…

Het was een serieuze vraag zonder intentie.

Een bank in een trein is geen stoel en zo kwam ik er op; mijn eerste gedachte was: een stoel schept hoe dan ook, doordat het een stoel is, afstand. Mijn ervaring is dat een bank dus sneller vol “voelt”.

Ik kende deze persoon en zij mij, dus elkaar fysiek aanraken vonden we beiden niet echt erg. Maar als je elkaar niet kent, volgens mij voel je je dan toch wat opgelaten. Als ik iemand heb gekwetst, sorry. Dat was niet mijn bedoeling en D. verwoordt aardig hoe ik het bedoelde.

@kristalkindje wrote:

Nou ik maak t niet groot hoor,dan lees je denk ik mn antwoord niet zoals ik bedoel,ik vraag naar de intentie toch? Ook dat is geen oordeel,maar als zo n vraag in een topic als deze wordt gesteld is t niet zo gek om je de intentie erachter af te vragen

Er wordt gevraagd naar hoe een dik iemand dit ervaart

En eigenlijk is dat wel uit de initiele vraag van ts te halen

Waarom zou je je anders druk maken over ruimte in vliegtuigstoelen




Om niet vol schaamte in een vliegtuig vol mensen te staan waar een superslanke stewardess je verteld dat jij toch echt te breed bent

Of je boze blikken krijgt van medepassagiers…natuurlijk is t vervelend om met je dikke bilen ergernis of hilariteit op te wekken…

Persoonlijk zou ik liever onopvallend mijn slanke heupjes dor t gangpad wiegen :mrgreen:



Ik bedoelde het niet vervelend hoor…maar vroeg me wel af waarom de vraag gesteld werd…




Ik kan ervoor kiezen om op grond van minimale informatie zelf in te vullen hoe een ander zich ergens bij voelt en iets ervaart, maar ik kan het ook vragen. Ik kies voor de laatste optie. :slight_smile:

D.zoals gezegd ik bedoelde er niets verkeerds mee het was ook van mij een oprechte vraag

Lydia mij heb je geenszins gekwetst,je geeft heel duidelijk antwoord op wat ik vroeg en ik snap je vraag nu beter met deze aanvulling

Als je zwaar bent zul je altijd meer plek innemen ik vind een stoel dan wel meer afstand scheppen maar een bank in je eentje is wel comfortabeler,een bank met nog iemand delen kan inderdaad ongemakkelijk zijn.

Maar dat zal vast voor iedereen anders voelen hoor,ik vond het vroeger erger dan nu

@Nefarious wrote:

@mamy wrote:
@lydia, als ik samen met mijn man (die ook niet de smalste is) 9 uur lang in de trein kan naar londen zegt dat denk ik genoeg he? :mrgreen:

Nooit een probleem mee gehad eigenlijk




Ik denk dat het verschil zit in een vreemde dikke kont naast je, of je eigen man.



Having said that…Ik ben de olifant hier…met mijn maat(je) 68. En ik ben me er erg van bewust dat ik tegen mensen aan zit in de bus of trein. Meestal vraag ik of ze aan de binnen kant (raam-kant) of gangpad-kant willen zitten. Dan hebben ze de keus om verder weg te leunen. Als ik aan het gangpad zit, zit ik met een halve bil op de stoel zodat ik niet mijn mede passagier plet.



Als het erg druk is ga ik staan. Dan krijg ik ook niet van die blikken van “Die dikke neemt alle plaats in” die ik meestal van oudere mensen krijg. :roll:




wij zijn beide met de dikke kont :mrgreen: :wink: