Nikki heeft van die heerlijke mollige voetjes :inlove: … maar dat maakt schoenen kopen wel errug lastig hebben we gemerkt! Ze past echt niet zomaar overal in helaas want naast dat ze dus breede voetjes heeft, heeft ze ook een vrij hoge wreef. Al die leuke, schattige stappertjes passen dus niet.
Iemand suggesties?
Merk, geen merk, designers merken als Guess/ D&G/DKNY/Menzo, maakt eigenlijk niet zoveel uit… als het maar past en lekker zit.
Onze meid heeft schoentjes van het merk Gattino, verkrijgbaar bij de betere schoenenzaak.
Hier hetzelfde probleem, brede voetjes en een hoge wreef.
Lienke heeft hetzelfde probleem.
Voor haar komen we meestal bij het merk “twins” terecht. Die zitten haar meestal het best.
shoes me valt ook breed
vaak zijn de schoenen in de schoenwinkels verkrijgbaar in diverse breedtematen, maar daar betaal je dan ook voor!
hier nl een extreem smal voetje, en we komen ook in de twins!
Ik zag inderdaad dat o.a. twins in breedte maten komt dus daar gaan we maar eens naar kijken. We hebben nu Shoesme gehad en gympjes van Bikkembergs. Daar is ze nu uitgegroeid dus op zoek naar iets nieuws. Zal ook eens gaan kijken bij de andere, door jullie genoemde merken
Bunnies heeft ook breedte maten
Ik zou als ik jou was gewoon een kinderschoenen speciaalzaak binnen stappen. Daar hebben ze vast wel wat keuze
@jet wrote:
Ik zou als ik jou was gewoon een kinderschoenen speciaalzaak binnen stappen. Daar hebben ze vast wel wat keuze
Ben al bij verschillende winkels geweest maar kon nog niet echt iets vinden wat ik en leuk vind en wat mooi past… Vind vooral dat de zolen van de schoenen vaak erg stug aanvoelen. Nikki loopt nog maar een paar maanden dus een soepele zool is wel zo prettig. Ze heeft voor een startende loper al vrij grote voeten, al die “eerste loop schoentjes” zijn vaak maat 19, 20 en 21. Zij heeft nu 22, bijna naar 23!