Brandweer haalt jongetje (1) uit dakgoot

Brandweer haalt klein jongetje (1) uit dakgoot

Uitgegeven: 7 december 2007 17:32



EINDHOVEN - De Eindhovense brandweer heeft vrijdag rond 11.30 uur een jongetje van bijna twee jaar uit de dakgoot van een woning aan de Ericastraat gehaald. Volgens een politiewoordvoerder had een passant het kind ontdekt en vergeefs bij de woning aangebeld om te waarschuwen.



De brandweer brak even later het huis binnen en haalde het kind uit de dakgoot. De politie trof de 38-jarige moeder aan in bed. Zij had gedronken en medicijnen genomen en was moeilijk wakker te krijgen. De vrouw is samen met het kind naar het politiebureau gebracht.






Ik vind het echt gruwelijk, afschuwelijk…

Ben er echt naar van.



Op teletekst is te lezen dat het gezin door jeugdzorg in de gaten word gehouden vanaf nu.

Ik zeg, ontzetten uit de ouderlijke macht!



Je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren, of misschien nog gáát gebeuren.



Zie het bericht al voor me “1 jarig kind valt ter pletter na val uit dakgoot”.



Wat vind ik dat walgelijk, dat jij als 38-jarige volwassene/ouder, dít je kind aandoet.

Dat je zo omgaat met de “zorg” van je dreumes…

@Anneke wrote:



Op teletekst is te lezen dat het gezin door jeugdzorg in de gaten word gehouden vanaf nu.

Ik zeg, ontzetten uit de ouderlijke macht!




Meen eens…

dronken worden terwijl je de verantwoordelijkheid hebt voor je kind(eren) :naughty: :naughty: :snooty: :snooty:



Gek land toch… Dronken achter het stuur --> rijbewijs inleveren…

Dronken ouderschap --> We houden je in de gaten… jaaaaaaaaaaaaaaja

Wat een nachtmerrie! Moest wel heel erg aan Yves denken, zijn broer heeft de zolder maar hij vindt het erg leuk om daar te gaan spelen. Prima maar die ramen :shock: Ik heb een hoekhuis en de ramen naast het bureau kunnen open, gelukkig gaat dat zo moeilijk dat mijn oudste ze niet eens open krijgt (en ook een verbod heeft want stel je voor dat het ze vergeet dicht te doen, ze zitten op een enge hoogte) maar die achter het bed gaan wél redelijk makkelijk. Dacht dat ie dat niet door had tot ik hem een keer aan de handels zag rukken :shock: :shock: :shock: . Ze zitten nu goed vast maar ik ben me lens geschrokken.

ik las het van de week ook en was ook erg pissig



hoe kan in godsnaam een kind van 1 in een dakgoot belanden ?



En dat van de jeugdzorg dat kan echt niet zeggen dat je ze in de gaten houd jaja dat ken ik hoeveel kinderen zijn daar nu inmiddels aan overleden als het kind echt gevaar loopt en dat doet het dan breng het maar tijdenlijk ergens anders onder :hand:

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:





dat kan toch niet !!!

Alcohol overdag … WAT BEN JE DAN VOOR MOEDER :evil: :evil:





:snooty: