brandende pijn

De titel zegt het al maar die pijn voel ik onder mijn navel heb echt het idee dat die scheurt maar het is echt alleen de navel de rest van de buik voel ik niets :?



Zijn er meer vrouwen die dit herkennen?

Hi meid, ik ken het (nog) niet.

Hoop dat er toch een paar meiden zijn hier die het herkennen en die je tips kunnen geven! :-*

Ja dus… kijk even onder het topic ‘pijnlijke striae’, daar zie je meer ervaringen… helaas nog geen oplossing gevonden (behalve veel zitten; als je staat hangt dat hele gewicht nog aan je vel, dan wordt het bij mij veel erger). :cry:

** ff of-topic**



Nog iemand die niet kan slapen… :slight_smile:



** nu weer on-topic**



Ik ken het niet, maar hoop dat anderen het herkennen…en dat er wat aan te doen is :hug:



Gr Yvonne

@GroeneVrouw wrote:

Ja dus… kijk even onder het topic ‘pijnlijke striae’, daar zie je meer ervaringen… helaas nog geen oplossing gevonden (behalve veel zitten; als je staat hangt dat hele gewicht nog aan je vel, dan wordt het bij mij veel erger). :cry:




Ja ik had het topic al gezien maar ik heb helemaal geen striae ( laat ik het afkloppen) Het lijkt meer alsof de navel de spanning niet aankan ofzo :? Nou ja lekker vaag weer :mrgreen:

kan ook een teken zijn van misschien beginnende striae :think:

anders ff informeren bij de vk

Ja ik had het topic al gezien maar ik heb helemaal geen striae ( laat ik het afkloppen) Het lijkt meer alsof de navel de spanning niet aankan ofzo


Het gekke is, op de plek waar ik pijn heb, heb ik dus ook geen striae; maar ik vermoed dat het juist op de plekken waar wel striae zit al soepeler is en dus niet zo'n pijn doet. Best kans dat je daar later inderdaad wel striae krijgt; de vk zei tegen mij ook dat ze het wel kon voelen waar de striae 'heenliep', precies op de plekken waar het pijn deed dus.
Striae is tenslotte ook een gevolg van de toegenomen spanning.

Ik heb vandaag toch even navraag gedaan en het is het litteken van de navel, dat blijft schijnbaar altijd een litteken aan de binnenkant en aangezien dat minder spanning aankan dan gewone huid is dat de reden dat het zo branderig aanvoelt :slight_smile:

Hey francis, zie je vraag nu pas… Ik heb er ook last van, bij mij scheurt ie zelfs open…



Ik heb gemerkt dat het wel helpt om er vaak wat olie op te smeren en de boel te masseren, misschien helpt jou dat ook?

Gelukkig is het echt niet te zien en ik smeer me een ongeluk en tot nu toe nog geen blikschade aan de buitenkant :wink:

Dit zit echt in mijn buik waar het brand daar kan helaas geen creme toe doordringen.

De gyn zei dat de pijn niet weg zal gaan tot ik ben bevallen dus ik ben er over een paar weken vanaf :?