Hoi ladies,
Mijn vriend en ik zitten met het volgende… en ik hoop dat iemand iets weet!!
Ik heb nadat we hebben “geklust” (netjes gezegd) krijg ik na die tijd een erg brandend gevoel in mijn vagina… Dit is alleen als we het zonder condoom doen, dus lijkt het echt door sperma te komen… :eh: Een bandend/prikkend gevoel, niet heel pijnlijk, maar voel het wel behoorlijk… Dit ongeveer een uurtje…
We willen erg graag zwanger worden, zijn een jaartje bezig, (niet intensief) en zijn bang voor een allergie o.i.d. Van op internet (Google) zoeken wordt je namelijk niet zo blij…
Inmiddels ben ik wel 7 dagen over tijd (als je rekend vanaf de vorige keer dat ik ongesteld werd), maar ben het altijd heel onregelmatig (meestel later) dus kan je denk ik niet van over tijd spreken… :think:
Zijn er meer mensen die dit hebben of die misschien zwanger zijn/geweest en dit herkennen? Ben namelijk wel een beetje bang
Liefs
Ik weet alleen dat het in mijn zwangerschap wel heel erg irriteerde
zonder condoom.
Was van de dokter volgens hem de zuurgraad van afscheiding enzo…
Maar weet niet of het zo is?
Oh god, ga ik dit echt typen?
Ik herken het wel hoor, en 2 kindjes hier!
@Fryskefaam wrote:
Oh god, ga ik dit echt typen?
Ik herken het wel hoor, en 2 kindjes hier!
:lol: Toch typte je het!
misschien ff een testje doen?
Het kan zijn dat je iets te droog bent en na de seks je vaginawand wat geirriteerd is. Soms kan het dan helpen om wat glijmiddel te gebruiken, maar ik zou dan (met oog op je kinderwens) wel glijmiddel op waterbasis gebruiken.
Bedankt voor de reacties…h eeel fijn!!!
Nog geen test gedaan, heb ook geen klachten eigenlijk. Alleen dus uitblijfende menstruatie (6 jan voor het laatst) En een week geleden duizilig, onderuit gegaan op mijn werk, maar kan ook door de hoge werkdruk komen. Maar hoop het niet natuurlijk :shifty:
@sassie, maar heb het alleen als we het zonder condoom doen… anders niet, of bedoel je geirriteerdheid in combinatie met sperma?
Je hoeft ook geen klachten te hebben, sommige worden pas misselijk rond 6 a 8 weken, sommige helemaal niet.
Als je 6 januari voor het laatste ongesteld bent geworden dan zit je nu op ongeveer 43 dagen, misschien toch even een testje doen?
De meeste condooms hebben volgens mij aan de buitenzijde een dun laagje glijmiddel. Zonder condoom moet je het hebben van natuurlijke sappen (:oops: :lol:) en soms is dat niet voldoende aanwezig en kun je dus irritatie door droogheid krijgen. Ik heb er ook wel eens last van als we te lang bezig zijn, op het eind ben ik dan niet meer vochtig genoeg en dan krijg ik daarna een brandend gevoel binnenin.