Brand naast onze huis

Hier gisteravond brand in een keet van een schilderbedrijf :shifty:

Deze staat pal naast ons huis … tussen 2 bomen in :shifty:

Het zijn er eigenlijk 2, één waar ze in lunchen en één waar alle verfspullen in staan :hand:

Sas wist het zelf te blussen, brandweer is nog wel geweest om te controleren :?

Wij hebben dus slecht geslapen, pffffff :zzz:

Je bent toch bang voor verfdampen …

dat de dak van onze huis in de hens gaat …

Dat Sophie daar ook slaapt :shifty:

Vanmorgen verhaal gaan halen bij het bedrijf … tja ze hebben een vergunning om langs onze huis te staan van de gemeente :thumbdown:

En ze staan er nog minimaal 2 weken :thumbdown:

Ohh en hij vroeg nog … stond er een dikke jongen … want daar heeft hij problemen mee gehad :eh: :silenced:

Dat is schrikken. Ik kan me voorstellen dat je dan niet meer lekker slaapt.

En fijn ook dat hij dat even van die jongen vermeldde. Dat stelt ook echt gerust. :liar: :liar:

Gelukkig waren jullie er op tijd bij.

Maar heeft dat Schildersbedrijf dat van die dikke jongen wel gemeld bij de politie? Dan kan die misschien wat meer survieren bij die keet.

Dat zou voor jullie ook wat rustiger zijn als die keet nog twee weken naast jullie huis moet staan.

Pff wat schrikken meid. Gelukkig waren jullie optijd. :hug:

Wat veel brand(jes) de laatste tijd zeg :shock:

Schrikken hoor! Gelukkig was het brandje snel geblust.

Maar als die dikke jongen vaker gesignaleerd is zou ik als baas zijnde even langs de politie gaan. Om nou meteen hem te beschuldigen wil ik niet zeggen, maar je weet maar nooit.

Die jongen woont hier een straat verder :think:

Maar ik vind dat niet mijn probleem :thumbdown:

Het is te gek voor woorden, dat zo’n jongen een keet in de fik zet … daar pakt hij een werknemer toch niet mee :think:

wat zul je geschrokken zijn victoria :hug:

maar als dat bedrijf een vermoeden heeft vindt ik wel dat ze daar mee naar de politie horen te gaan. dalijk gaat het echt een keer fout als die jongen het echt op hun gemunt heeft

Ze gingen ook aangifte doen en de verzekering kwam foto’s maken :eh:

Maar feit blijft dat ze hier nog 2 weken staan :? :thumbdown:

ja 2 weken duren dan nog erg lang :?

Maar ik zou toch proberen te eisen dat ze die keet naast jullie huis weghalen, stel dat het nu weer gebeurd, moet er eerst iets ergs gebeuren voordat ze ingrijpen ofzo?? :hand:

Dat is even schrikken.

Vind het bizar dat ze die keten met die verfspullen enzo dan ook nog een keer tussen 2 bomen zetten.

Heel veel sterkte voor de tijd dat ze er nog staan

@Dancy wrote:

Dat is even schrikken.

Vind het bizar dat ze die keten met die verfspullen enzo dan ook nog een keer tussen 2 bomen zetten.

Heel veel sterkte voor de tijd dat ze er nog staan

Ja dat snappen wij dus ook niet :naughty:

En moet zoiets ook niet in een stalencontainer :think: ipv een houten keet :shock: :eh:

Zo wat een ravage zeg :shock: :o

Ik snap dit soort gein niet hé :naughty: :silenced:

Die staan er nog steeds :silenced:

Hopelijk halen ze hem volgende week hier weg :roll: