Brand in delfgauw 2 doden .

Van dinsdag op woensdag nacht is er brand in een bovenwoning geweest in delfgauw, vader 37 en dochtertje 3 zijn omgekomen bij de brand, moeder heeft de brand overleeft .

Maar over hoe en wat, gaan qua tijd en verhalen de ronde, dat je dus niet echt duidelijkheid hebt hoe of wat :?

Voor de nabestaanden en man en kind :kaars: :vlinder:

:kaars: :kaars:

Triest zoiets…

@Pitje27 wrote:

Triest zoiets…

Dat is zeker, maar schijnbaar heeft niemand het meegekregen hier op kok … :?

@melanie wrote:

@Pitje27 wrote:

Triest zoiets…

Dat is zeker, maar schijnbaar heeft niemand het meegekregen hier op kok … :?

ik wel… :wink:

DELFGAUW - De woningbrand die woensdag in Delfgauw (Zuid-Holland) het leven kostte aan een vader (37) en zijn 3-jarige dochter is door de vader zelf aangestoken.

Het dochtertje had hij al voor de brand om het leven gebracht. Dat blijkt uit sectie en rechercheonderzoek, aldus de politie maandag.

De moeder van het kind kon zichzelf in veiligheid brengen. Volgens de politie was het gezin niet bekend bij hulpverleningsinstanties.

De brand brak om ongeveer kwart over drie in de ochtend uit in een galerijflat aan de Laan der Zeven Linden. Het vuur was snel onder controle.

Acht aangrenzende woningen werden ontruimd, maar werden kort na de brand vrijgegeven.

ik las het straks ook… diep triest…

:kaars:

Toevallig sprak ik dit weekend een hele goede vriend van die vader.

Al met al een erg triest verhaal, combinatie van relatieproblemen, stress, man was erg eenzaam, had vroeger als militair te veel gezien en meegemaakt wat mogelijk zijn weerslag had. Geen excuus natuurlijk voor zoiets vreselijks, maar blijkbaar was het hem alles bij elkaar teveel geworden, en had hij gewoon echt even zijn verstand verloren, hoe kun je het anders verklaren? Niemand had het zien aankomen, die vriend ook niet, die was er ook helemaal kapot van.

We hebben foto’s gezien van die man en zijn dochtertje, een paar weken voor het drama (misschien wel de laatste die er gemaakt zijn van hen), en dan zien ze er zo normaal uit, gewoon een vader met zijn kleine meisje in het park…. Raar om die foto’s te zien, wetend wat zich vlak daarna heeft afgespeeld.

Afschuwelijk dat iemand geen andere uitweg ziet dan zoiets. Er wordt bij dit soort drama’s vaak heel veroordelend gesproken over de dader, maar eigenlijk zijn er toch alleen maar slachtoffers in zo’n zaak.

Het kwam nu door het verhaal van die vriend ineens wel erg dichtbij, en spookt al de hele ochtend door mijn hoofd.

Meijs;

Dat hij zich zelf dan om wou brengen,ala dat moet men zelf weten maar hoe kun je je kind daarin menemen??? dat vind ik niet te begrijpen.

Die man is wel heel ver weg geweest, dat moge duidelijk zijn .

tja ik weet niet wat ik hierop moet zeggen… hij is er nog… zijn vrouw en kind niet…

@Pitje27 wrote:

tja ik weet niet wat ik hierop moet zeggen… hij is er nog… zijn vrouw en kind niet…

Nee,pitje, hij en zijn kindje zijn overleden bij de brand, zijn vrowu is nog in leven.

Hij heeft volgens de berichten eerst zijn dochtertje omgebracht ( heeft sectie uitgewezen) voor dat er brand was nog en daarna heeft hij de brand aangestoken, zijn vrouw had hij in de ouder slaapkamer vast gebonden.

@melanie wrote:

@Pitje27 wrote:

Nee,pitje, hij en zijn kindje zijn overleden bij de brand, zijn vrowu is nog in leven.

Hij heeft volgens de berichten eerst zijn dochtertje omgebracht ( heeft sectie uitgewezen) voor dat er brand was nog en daarna heeft hij de brand aangestoken, zijn vrouw had hij in de ouder slaapkamer vast gebonden.

oja :doh: klopt ook.

dan had hij toch beter alleen de hand aan zijn eigen kunnen doen dan zijn kind ook…

heb hier dus geen goed woord over… in welk geval dan ook…

Ik heb er zowiezo geen woorden voor als een ouder (moeder of vader) eerst een onschuldig kind of meerdere zelfs, dood en daarna zichzelf!!

Laat die kinderen gewoon met rust die hebben nergens om gevraagd!

@melanie wrote:

Dat hij zich zelf dan om wou brengen,ala dat moet men zelf weten maar hoe kun je je kind daarin menemen??? dat vind ik niet te begrijpen.

@Mejis wrote:

blijkbaar was het hem alles bij elkaar teveel geworden, en had hij gewoon echt even zijn verstand verloren

Misschien daarom Melanie?
Hoevaak hoor je wel niet dat als er relatieproblemen in een gezin is met ouders onderling, kids vaak wel bij betrokken is en uiteindelijk dood zijn?

Triest! Vooral erg dat moeder het verlies moet meemaken om een ontschuldig meisje!

@Mariiyelle wrote:

@melanie wrote:

@Mejis wrote:

blijkbaar was het hem alles bij elkaar teveel geworden, en had hij gewoon echt even zijn verstand verloren

Misschien daarom Melanie?
Hoevaak hoor je wel niet dat als er relatieproblemen in een gezin is met ouders onderling, kids vaak wel bij betrokken is en uiteindelijk dood zijn?

Triest! Vooral erg dat moeder het verlies moet meemaken om een ontschuldig meisje!

Hoe bedoel je dit ? :think:

beetje warrig :shifty:

Dat het hem waarschijnlijk teveel werd waardoor hij dit gedaan heeft. Tot slot; hij heeft het gedaan zonder bij na te denken. Of, hij wilt zn dochter niet achterlaten bij zijn (ex)vrouw/vriendin… Dus moest ze maar dood… Hoe triest het ook is :frowning:

De laatste tijd is er veel overledenen kindjes door ongeval en moord. Hoe vaak het er zijn/wordt, hoe voorzichtiger ik voor mn dochter ben. Met andere woorden, ik ga haar juist meer beschermen tegen de buitenwereld…

Is het krom als ik dat gevoel heb? :think:

@Mariiyelle wrote:

Dat het hem waarschijnlijk teveel werd waardoor hij dit gedaan heeft. Tot slot; hij heeft het gedaan zonder bij na te denken. Of, hij wilt zn dochter niet achterlaten bij zijn (ex)vrouw/vriendin… Dus moest ze maar dood… Hoe triest het ook is :frowning:

De laatste tijd is er veel overledenen kindjes door ongeval en moord. Hoe vaak het er zijn/wordt, hoe voorzichtiger ik voor mn dochter ben. Met andere woorden, ik ga haar juist meer beschermen tegen de buitenwereld…

Is het krom als ik dat gevoel heb? :think:

Hoi,

O, op die manier, ja weet je ik kan het me helemaal niet voorstellen , net wat rooike zegt , het kindje kan er niets aan doen… t, is moeilijk te bevatten .

Maar dat willen beschermen is helemaal zo, raar nog niet, maar of het altijd goed is, je kunt zo, ook je kind in zijn /haar ontwikkeling belemmeren he :think:

t, is moeilijk hoe je het ook wend of keert…

Het blijft hoe dan ook echt heel triest, weer een vlindertje :vlinder:

Nee natuurlijk kan die meisje er niks aan doen. zij is er dupe van geworden.

Nee tot zover laat k ook niet komen. :slight_smile: