Bram stopt nu echt???

Zou het jammer vinden als Bram stopt, maar begrijp het wel.

Eens moet hij er toch een punt achter zetten.

Hij heeft het geweldig gedaan, maar krijgt vast een hele goede opvolger.

Ben wel benieuwd wie.

Voor mij persoonlijk zal Bram inderdaad altijd “de sint” blijven.

Ze hadden toch een opvolger vorig jaar bij de club van sinterklaas? Die kon alleen de naam van zijn paard niet onthouden, geloof ik :think:

opzoek naar de :lol:

wel jammer dat hij stopt hoor… hij is echt een steen goede sint.

trouwens die van amstelhoek was ook erg geloofwaardig :smiley:

@Elka wrote:

Ze hadden toch een opvolger vorig jaar bij de club van sinterklaas? Die kon alleen de naam van zijn paard niet onthouden, geloof ik :think:

Bij de club van Sinterklaas zit toch niet de “echte” Sint?

@juulke wrote:

@Elka wrote:

Ja wel. Dit jaar doet Bram het weer. Maar twee keer heeft Fred Butter het van hem overgenomen. Ik vond dat zelf geen goede Sint, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen, omdat ik niet wil dat het iemand anders is dan Bram. :mrgreen:

@Wijnanda wrote:

@juulke wrote:
@Elka wrote:

Ja wel. Dit jaar doet Bram het weer. Maar twee keer heeft Fred Butter het van hem overgenomen. Ik vond dat zelf geen goede Sint, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen, omdat ik niet wil dat het iemand anders is dan Bram. :mrgreen:

Maar dit is een oude club van sinterklaas hè, uit 2005.

Ze denken de kids van toen geloven toch niet meer en anders waren ze toch te jong om het zich te herinneren dus we trekken wel een oude serie uit het rek.

En dan vandeweek wel 3 shows geven a 55 euro per kaartje, tel is uit de winst.

Ja big business sinterklaas :roll:

@Elka wrote:

hoorde dat niet bij het verhaal?

OPVOLGER VAN DER VLUGT ALS SINTERKLAAS

Bram van der Vlugt heeft aangegeven dat 2010 definitief het laatste jaar wordt waarin hij de rol van goedheiligman voor het laatst zal bekleden, bij goede gezondheid. Van der Vlugt – in 1986 aangesteld door Aart Staartjes die onenigheid had met Adrie van Oirschot (Sint) en Piet Römer (Hoofdpiet) - zou naar eigen zeggen een waardig afscheid willen. In 2005 was het al onzeker of Bram ooit nog een mijter zou dragen op TV. Bij de acteur was darmkanker geconstateerd. Van der Vlugt vervult de rol met veel humor en staat bekend om zijn ietwat scherpe, ironische opmerkingen.

Hilversum is sinds kort weer bezig met plannen voor de opvolging van Van der Vlugt. Op dit moment wordt gedacht aan een live zoektocht naar de beste kandidaat die de staf mag gaan hanteren. Een idee dat tot nu toe het whiteboard heeft overleefd is een wekelijkse kandidaat in vol Sint-ornaat bij Paul de Leeuw laten plaatsnemen in de maand november, waarna degene met de beste beoordeling ‘mee naar Spanje’ mag. Namen die benaderd worden:

Dick Rienstra

Filip Bolluyt

Erik Breij

Arjan Ederveen

Paul van Gorcum

Marnix Kappers

Natuurlijk is Bram voor mij ook de enige échte maar ik vind nummer 1 en 2 er best een goeie kop voor hebben!!

Maar hoe ze het spelen he… dat is natuurlijk ook heeeeeeeeel belangrijk!

ik had bij de 2e ook meteen zoiets van: ja, dat kan hem best wel eens zijn!

Idd de tweede!!!

En tjee Arjan Ederveen…

Nou nee, dat vind ik echt geen Klaas type hahahahaha! :mrgreen:

@Rooike wrote:

Idd de tweede!!!

En tjee Arjan Ederveen…

Nou nee, dat vind ik echt geen Klaas type hahahahaha! :mrgreen:

Dan krijgen we een rasechte homo-Sinterklaas! Ik kan alleen maar heel hard lachen als ik aan hem denk als Sinterklaas.

Die tweede man heeft inderdaad een heel goed “Sinterklaashoofd”!

Paul van Gorcum vind ik toch wel het meest een Sinterklaastype.

Maar, bahalve Erik Breij en Arjan Ederveen, zouden ze opzich allemaal best kunnen vind ik…

Dan krijg je zoiets :lol:

@mamma van sharondenise wrote:

@Wijnanda wrote:
@juulke wrote:
@Elka wrote:

Maar dit is een oude club van sinterklaas hè, uit 2005.

Ze denken de kids van toen geloven toch niet meer en anders waren ze toch te jong om het zich te herinneren dus we trekken wel een oude serie uit het rek.

Oh echt? Ik dacht echt dat het een nieuwe was. Maar moet bekennen dat wij alleen ned 3 volgen en niet de commerciele. We zaten op een gegeven moment een stukje te kijken en toen zag ik Bram voorbij komen.

En deze opvolgers…ik vind er wel meer goeie bij zitten. Ken de meeste alleen niet. Arjan Ederveen wel, maar die heeft ook nog eens echt geen Sinterklaasstem! Maar de tweede wel. Kende zijn naam niet, maar ken hem wel als acteur. Ja, lijkt me wel een goeie. Die eerste ken ik niet, maar vind ik er wel een goed hoofd voor hebben. Maar weet dus niet hoe hij verder is en hoe hij klinkt zeg maar :shifty:.

Oh nee wat een vreselijke klazen zitten erbij, als ik uit dat rijtje moet kiezen doe dan maar Filip Bolluyt.

Kom op zeg Arjan Ederveen als sinterklaas, nou dan gaat ik het boycotten hoor :snooty:

@Matsjo wrote:

Dan krijg je zoiets :lol:

:lol:

ik vind paul van gorcum toch een beter hoofd

mmar filip een goede tweede

Het is dus definitief.

Heb nu echt zo’n einde van een tijdperk gevoel…

En een ‘sinterklaashoofd’… :mrgreen: :mrgreen:

Vind nr 1 en 2 ook wel iets hebben. Nr 2 heeft toch ook in Goudkust gespeeld? :think:

Ik vind de stem van Bram van der Vlugt en zijn grapjes ook altijd heel kenmerkend.

Er is ooit een intocht hier vlakbij geweest en dat viel gelijk met een verjaardag van en tante die dat vierde in een restaurant.

Na de intocht kwam de hele ‘cast’ van de Sint-intocht daar ook eten (wat wij dus niet wisten).

Mijn zus en ik waren nog klein (we geloofden nog), en het was dus best grappig dat we 's middags nog naar de intocht hadden zitten kijken, en 's avonds nietsvermoedend in een restaurant waren met o.a. Bram van der Vlugt en Aard Staartjes, als zichzelf.

Als het maar niet Marnix Kapers wordt. Die doet me zo denken aan zijn rol bij de familie Knots.

Ik hoop niet dat ze het gaan uitmelken op TV met een zoektocht. maar dat zal dus vast wel weer gaan gebeuren, zucht! :roll:

Edwin Rutte is toch weer beschikbaar? Hij is net vermoord in GTST? Moet je voor stellen: ome Willen als sinterklaas: lust je nog een broodje…

Paul van Gorcum dat was de baron uit bassie en Adriaan.

Drommels drommels en nog eens drommels, ik zat nog eens naar de foto’s te kijken en toen ging het lichtje branden.

:lol: :lol:

ik vind nummer 1 leuk :mrgreen:

is dat nou dokter van der ploeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg of niet ? :think: