Ooit is hier wel eens een topic over geweest en het lijkt ieder jaar wel terug te komen, maar is het nu dan echt het laatste jaar??
Ik hoor net Evert Santegoeds op 538 zeggen dat Bram van der Vlugt heeft aangegeven dat het dit jaar echt het laatste jaar is dat hij DE Sinterklaas is.
Genoemde opvolgers…de Amsterdamse Sint (Jeroen Krabbé??? Hoorde ik dat goed?) of Tom Hoffman.
Bleeeh! Ik vind dit geen leuk nieuws. Had echt gehoopt dat Bram dit tot zijn 150e zou doen. Maar ja, hij is nu 76, dus hij doet het ook echt al even. Is zelfs ziek geweest en is toch doorgegaan. Nu lijkt het dus echt het einde van een Sinterklaasperiode.
Voor mij is hij ook DE Sint
maar vindt het nog knap hoe hij op het paard springt…
hij was een prachtige sint ( er van uit gaande dat hij inderdaad stopt) maar ik herinner me nog dat piet römer ( jaja de enige echte baantjer) stopte als hoofdpiet,…dat vonden we destijds ook allemaal maar niks, maar het is weer goedgekomen en we kregen er een prima piet voor terug…het s altijd raar he als zoiets eindigt, maar t komt ook altijd wel weer goed
het is wel jammer, maar er zijn gelukkig wel echt nog meer goede sinten. Bij de intocht hier in het Gooi was een prachtige sint (met wel helaas een niet-sint-waardige stem, maar daar kan ie zich allicht aan laten opereren ) en op mijn werk doet al jaren Peter de Bie het, en dat is echt wel een goede, lieve mooie sint.
Ik zie ook heel veel echt extreem slechte sinten, maar heb er wel vertrouwen in dat ze gewoon een goede opvolger zoeken.
tja, bram is idd DE sint, maar wie weet komt er een geweldige opvolger en weten we niet anders.
en voor ons is dat de enige echte sint, maar ons sophie zal een nieuwe, andere sint ook goed vinden hoor
Dat is inderdaad jammer. Voor ons zou het wel een goede timing zijn, dit jaar krijgen R&R er toch nog niet echt iets van mee en volgend jaar wel. Zij zouden dan meteen alleen die nieuwe sint kennen. :lol:
@angelbaby wrote:
Dat is inderdaad jammer. Voor ons zou het wel een goede timing zijn, dit jaar krijgen R&R er toch nog niet echt iets van mee en volgend jaar wel. Zij zouden dan meteen alleen die nieuwe sint kennen. :lol:
Kinderen zien tegenwoordig zo veel verschillende dus ik denk dat kinderen niet direct zien dat de sint volgend jaar anders is. Ze vallen er toch ook niet over dat de sint in je woonplaats een andere is dan die op tv (tenminsten de meeste jonge kinderen niet).
Ik vind het hooguit jammer als bram er mee stop, meer ook niet…voor sommige mensen lijkt het een drama, dat vind ik persoonlijk wat overdreven dus nee hier geen…
@janet76 wrote:
@angelbaby wrote:Dat is inderdaad jammer. Voor ons zou het wel een goede timing zijn, dit jaar krijgen R&R er toch nog niet echt iets van mee en volgend jaar wel. Zij zouden dan meteen alleen die nieuwe sint kennen. :lol:
Kinderen zien tegenwoordig zo veel verschillende dus ik denk dat kinderen niet direct zien dat de sint volgend jaar anders is. Ze vallen er toch ook niet over dat de sint in je woonplaats een andere is dan die op tv (tenminsten de meeste jonge kinderen niet).
Ik vind het hooguit jammer als bram er mee stop, meer ook niet…voor sommige mensen lijkt het een drama, dat vind ik persoonlijk wat overdreven dus nee hier geen…
Weet ik Maar toch, voor hun wordt dit dan de sint, waarvan ze als ze niet meer geloven ook blijven zeggen dat dit “de” sint is, zoals wij van Bram zeggen. Dat bedoel ik meer
Jammer als het zo zou zijn… . Bram heeft humor :lol: !
Zet hem naast Paul de Leeuw en dat is pas lachen !
@angelbaby wrote:
@janet76 wrote:@angelbaby wrote:Dat is inderdaad jammer. Voor ons zou het wel een goede timing zijn, dit jaar krijgen R&R er toch nog niet echt iets van mee en volgend jaar wel. Zij zouden dan meteen alleen die nieuwe sint kennen. :lol:
Weet ik Maar toch, voor hun wordt dit dan de sint, waarvan ze als ze niet meer geloven ook blijven zeggen dat dit “de” sint is, zoals wij van Bram zeggen. Dat bedoel ik meer
Oh ja dat is waar
wel jammer als hij stopt…
jeroen krabbe…
thom hoffman lijkt me juist niet… komt teveel op tv…
maar ja het went snel…
zit even te denken wie was de vorige hoofdpiet :think:
en commentator was eerst aard staartjes…
@Pitje27 wrote:
en commentator was eerst aard staartjes…
Dat vond ik wel erg jammer dat hij stopte toen…vond hem het ook leuker doen.
@Pitje27 wrote:
zit even te denken wie was de vorige hoofdpiet :think:
Volgens wikipedia:
De rol van Hoofdpiet is op televisie vertolkt door de volgende personen:
* Erik van Muiswinkel (1998-heden)
* Erik de Vogel (1994-1997)
* Frits Lambrechts (1984-1993)
* Piet Römer (1968-1983)
Ik was trouwens grote fan van Michiel Kerbosch als de Wegwijspiet ... recht zo die gaat!! :P Gewéldig!!! :thumbup:
volgens mij moeten ze gewoon alles zo laten als het is :mrgreen: of was :mrgreen:
hij is DE sint idd, jammer als hij zou stoppen, maar goed die oude man is niet onsterfelijk en wat als hij ineens volgend jaar ofzo in mekaar stort op zijn paard…?
ga dat maar eens uitleggen dan :shock:
ok een jonger iemand kan ook ineens dood neervallen maar bij iemand die ouder is verwacht je dat meer.
ik ben benieuwd wie het wordt…
de schoondochter van Bram van der Vlugt zit hier toch op Kok???
Weet alleen niet wie dat is… maar enniewee, zij kan vást zeggen wat er van dit gericht waar is!
nee, dat klopte niet :lol: Haar schoonvader is niet bram v/d vlugt
Niet???
Dacht toch echt dat ergens opgepikt te hebben… gevalletje gefopt dus?! :shifty:
@Douwine wrote:
Niet???
nee gevalletje groot misverstand en heel kok die teleurgesteld was 8)
@fiep klophout wrote:
@Douwine wrote:Niet???
nee gevalletje groot misverstand en heel kok die teleurgesteld was 8)
Goffer… :silenced: