Brabantia touch bin

We hebben nu een Curver roll vuilnisbak, maar vanwege de verbouwing is hij niet meer zo mooi ivm stucwerk en verfspetters. Ook de kleur staat niet echt meer bij de nieuwe vloer en plinten.



We hebben toen voor een schuifdeksel gekozen, zodat deze open kan blijven staan als dit nodig/handig is. Ook was hij betaalbaar :wink:



Ik wil straks een andere vuilisbak, bij voorkeur een zwarte / rvs, dus ik was even gaan rondneuzen op internet. Nu heb ik een leuke aanbieding gezien van een Brabantia touch bin, maar zelfs met die korting is hij nog prijzig, dus ik wil graag weten of deze touch bin ook op de langere termijn goed blijft werken? Iemand ervaring met deze?

Yep, ik heb hem ook, na twee keer een miskoop gedaan te hebben: 1 keer via internet een plastic bak, soft close… de deksel lag er met een half jaar af. Daarna de automatische, rvs look. Maar ook die was binnen een jaar kapot: scharnier brak af dus sloot niet meer (of ging niet meer open moet ik zeggen)



Toen dus gekeken naar Brabantia, vooral vanwege de garantie (van 15 jaar…) Mooie rvs/stalen kleur, en sluit perfect. Heb hem nu twee jaar en ben er nog blij mee!

Wij hebben hem inmiddels een jaar of vijf denk ik, zo’n kliksysteem en dat bevalt nog steeds erg goed. Wekt nog steeds net zo goed als in het begin, wat dat betreft is Brabantia echt wel kwaliteit. Maandagochtend exemplaren daargelaten maar die hebben ze echt weinig volgensmij :wink:

Passen er ook gewone komo vuilniszakken in of alleen de speciale van Brabantia?

Wij hebben de smalle (30 of 35 liter zo uit mijn hoofd) en ik ben er heel blij mee. Makkelijk schoon te houden, sluit goed. Nou ja wat moet je er nog meer over zeggen. Ik versleet bijna ieder jaar een vuilnisbak en met deze doen we al zeker 6 jaar denk ik.

Manlief vind hem te duur, maar ik heb nu een aanbieding gevonden van een 50L touch bin zwart met rvs van 169 voor 89.99 euro dus dat scheelt gewoon 80 euro! Ik ga hem gewoon bestellen. Ik weet dat het alsnog veel geld is, maar zo’n Curver die we nu hebben kost ook 20 euro en dat is eigenlijk een ding van niks.

sassie wij hebben m ook, de 50L, en er passen ook gewone vuilniszakken in. Scheelt weer geld. Wij hebben hem nu een jaar of 3 en zijn er nog steeds erg blij mee. Het kliksysteem werkt nog steeds perfect.

Hier ook de 50l en ben er nog steeds tevreden over. Hier was het trouwens ml die per se de brabantia wilde. Ik vond het maar een hoop geld voor een prullenbak hihi

Echt de moeite waard.

Wij gebruiken alle vuilniszakken (soms ook de komo). Gewoon de goedkoopste die er zijn. Past ook prima.



Wij gaan hem binnenkort weg doen ivm ander afvalsysteem (in de gootsteenkast). Mocht je interesse hebben.

Hier ook een grote Brabantia vuilnisbak met kliksysteem.

We hebben hem nu een jaar maar bevalt echt heel goed.

het is echt goede kwaliteit.

ook wij doen er gewone goedkope vuilniszakken in.

Gisterenavond heb ik hem besteld, als het goed is komt hij morgen binnen :slight_smile:

Super. Ik denk dat het je heel veel plezier van zal hebben. Echt super.



Je hebt wel van die langwerpige vuilniszakken bij de action, bigbazar. Soms hebben ze die in hun assortiment. Die kun je ook gebruiken. Ging hier ook goed, en goedkoper dan die vuilniszakken van brabantia zelf.

Gisterenavond heb ik hem besteld, als het goed is komt hij morgen binnen :slight_smile: