brabant/vermist

lieve medekokkers,



Momenteel ben ik alle social media aan het inschakelen,

wie wil mij helpen om deze oproep, van mijzelf te plaatsen ??



ik hoop dat het mag…



Oproep: (willen jullie dit ook delen met mij?)

In de periode 20-01-2012 t/m 01-03-2013 is er op de urkseweg, (eindhoven/woensel) tegenover speeltuin de splinter, ingebroken in een garage.

het betreft 5 verhuisdozen van de praxis, waaronder 1 doos met spulletjes van mijn overleden dochtertje, en haar urn.

Op de urn staat Anouk van Overveld, 17-06-1997

het is een zwarte urn met een zilveren dekseltje.

Desnoods stel ik een beloning in, we willen haar zo graag weer terug !

Mijn email is: gabriella1972@hotmail.nl

He getsie, de rillingen gaan over mijn rug. Begrijp ik het nu goed dat je de urn van je dochtertje kwijt bent? Hopelijk vinden jullie de doos met haar spulletjes snel terug. Sterkte.

Hé wat vreselijk, ik zal je berichtje doorsturen naar mijn schoonouders (die wonen in Veldhoven), mijn schoonmoeder stuurt het dan wel door naar bekenden.

oh god wat erg :cry:



kan ik het ergens delen op FB?

Ow god… Wat erg :cry: Ik hoop dat ze zo snel bij jullie terug komt!

Ik woon totaal niet in de buurt maar wil het idd ook wel delen ofzo op facebook als dat kan? :cry:

Begrijp ik nu goed dat de urn van je overleden dochtertje in een verhuisdoos in de garage stond? :think:

Op 20 april 2011 schreef je hier op het forum dat je de urn weer terug had en dat hij boven de trap stond?

Wat erg dat je hem kwijt bent!



Sorry ik ken niemand daar in de buurt :frowning:





(Jippie, Gab heeft de laatste tijd door omstandigheden veel omzwervingen gemaakt, oa via opvanghuizen omdat ze op straat kwam te staan. Volgens mij heeft ze nu net een nieuwe definitieve plek gevonden… April 2011 is al bijna 2 jaar geleden…)

Wat erg :cry:

Ik hoop dat je de Urn van je dochtertje snel terug hebt. :hug:

Jeetje wat erg zeg! Ik hoop net als de andere kokkers dat je de doos en met name de urn snel terugkrijgt!

Oh wat erg.

Als je het op fb hebt staan, wil ik graag een PB van je. Deel je status dan gelijk.



Ondertussen een hele dikke knuffel voor je.

Oh Gab wat erg, wat zul je geschrokken zijn toen je dit ontdekte! :hug:



stuur mij ook maar een pb met je fb gegevens als je dat wilt, dan voeg ik je toe en deel je status. Sterkte!

dank je allemaal ik heb het ook op FB staan…



Jippie ja idd, na 5 jaar een speurtocht van anouk haar vader, omdat ik anders de urn niet van de dela meekreeg, hij had anouk aangeven, dus geen recht mits zijn hantekening, uiteindelijk hadden we de urn weer terug…

en ik op 1 dag dakloos was geworden, zijn met spoed mijn spullen in een garage gezet…



lang verhaal, maar ik kon zelf niet de garage…



Eindelijk na 1 jaar weer een eigen huis,

en als eerste op zoek naar de speciale doos…



en toen kreeg ik te horen dat er ingebroken was…



Omroep Brabant heeft al contact opgenomen, en ze gaan een soort oproep plaatsen…



Eindhovens dagblad ook…

zij gaan mijn verhaal ook plaatsen…

Oh wat verschrikkelijk zeg… Even kijken of ik je op fb, kan vinden…

He jakkes… Ik ken ook nog wel wat mensen in die omgeving, heb een oom en tante in Eindhoven wonen, zou je status dus ook kunnen delen.

https://www.facebook.com/#!/gabriella.ennogiets

Jeetje wat heftig!



Ik kan je status helaas niet delen op FB, kan het niet zien. Maar mag ik je berichtje er zo op zetten? Wat je in de eerste post zet? Wil je graag helpen en merk dat er via FB veel op z’n pootjes terecht komt.

graag dat mag hoor !





helaas ook een hoop negatieve reacties gekregen/gelezen…

wat doet een urn in een garage??

Logisch, maar ik heb het maanden niet geweten waar mijn spullen waren.



Wist ik het toen maar, dan was het niet weg…

ik ben enorm veel kwijt, veel is verschimmeld, weg nat, maar dat is vervangbaar, dit niet…



nogmaals dank je wel iedereen voor het delen, en de lieve reacties, en het meedenken !

Heb em gedeeld via mijn FB!

He Gab,

we zijn vriendjes geworden op fb maar ik kon die status niet van je delen. Wel via HanB dus heb haar status maar even gedeeld. Zelfs een vriendin uit Friesland heeft hem alweer gedeeld van mij.

Ik hoop dat je de spullen heel snel weer terug krijgt. :hug: :hug:

Gab, jij weet wat er is gebeurd. Ik weet er een klein beetje van van wat je hier op kok hebt geschreven. En ik kan je alleen maar zeggen dat ik enorm veel respect voor je heb. Voor het vechten wat je hebt gedaan en ik hoop van ganser harte dat je je geluk nu hebt en vind. Dat er veel spullen weg en verschimmeld zijn is erg. De urn en spullen van je dochtertje is verschrikkelijk. Maar weet dat het meiske in je hart zit. Daar nemen ze het nooit van je af. Er is vast een plekje ergens op deze wereld en misschien kun je het thuis maken met spullen die je nu hebt of krijgt of koopt waar je je gevoel, liefde, verdriet ed kunt uiten. Toch hoop ik dat je de spullen weer terug krijgt.



Trek je niet zoveel aan van alle negatieve reacties. Soms gebeuren dingen zoals ze gebeuren. Er zijn maar heel weinig mensen die meemaken wat jij hebt meegemaakt. Koppie op! Vertrouw op de toekomst. En vergeet het verleden niet.



Liefs Ariel