JACKSON - Een 4-jarige jongen uit de Amerikaanse staat Ohio heeft met een pistool op zijn babysit geschoten. Het 18-jarige slachtoffer is met lichte verwondingen aan zijn arm en zij in het ziekenhuis opgenomen. Bij het incident in het stadje Jackson raakte ook een andere tiener gewond.
Volgens getuigen was de kleuter boos, omdat de oppas per ongeluk op zijn voet was gaan staan. De kleine jongen haalde daarop een vuurwapen uit de kast en schoot. De 18-jarige Nathan Beavers werd met lichte verwondingen afgevoerd naar het ziekenhuis. De jonge schutter zal niet worden aangeklaagd.
Beavers paste samen met een stel andere tieners op een aantal kinderen in een woonwagen.
Het moet niet gekker worden :shock:
nou ja zeg :shock: :shock:
hoe kan het dat het kind weet waar dat schietding ligt ??
bizar zeg …
maar verder helemaal geen slecht idee hoor, dat al die amerikanen het recht hebben om hun familie te beschermen met wapens…
:shock:
En weer in Amerika, daar gebeuren echt de gekste dingen…
:eh: :o
Ik zit me te bedenken, wat voor opvoeding dat kind krijgt :|!``
:shock:
zou zeggen die opuders vervolgen die moeten ervoor zorgen dat wapens veilig opgeborgen staan zonder munitie erbij
Snap sowieso niet dat ze wapens daar in huis hebben, met kleine kinderen. :shock: Ik krijg het toch niet over mijn hart, alleen de gedachte al. :x