Boze baby

@Kaatjes wrote:

:thumbup: :thumbup: Goed gedaan joh! :thumbup:

Ik ben zelf gewoon trots op je, dat je de deur dicht hebt getrokken en dat 't zo liep!

Hoe voelt 't voor jezelf, als 'n soort overwinning?



Vind Soleil’s tip van 't aaien wel 'n goeie. Die ga ik hier ook es proberen.

Vandaag ook weer zo’n opstakel, niet echt drift maar wel zo’n “wat moet ik hier nou mee”-voorval.

Kai had geen zin in z’n eten meer, nam af en toe nog wel 'n hap maar wilde eigenlijk mij voeren (gehaktbal in z’n hand en naar me toe steken onder 't mom van ‘hier mama, voor jou’). Ik vertel hem dat ie 't lekker zelf op moet eten, maar voordat ik goed en wel uitgepraat was, vloog 't gehakt al achter 'm neer op de grond. Eerst volgde dan 'n driftbui, maar dat is inmiddels verleden tijd.

Ik vind 't niet erg als z’n eten langs z’n bord wordt gelegd, omdat ie 't niet lust of wat dan ook, maar op de grond :naughty:

iemand tips?



sorry theemuts, ik gebruik nu even jouw topicje. Al hoop ik dat je er ook wat van kunt opsteken, net als ik wat heb aan de tips hier!



Liefs,

Kaat




Nou t voelde als een slechte moeder :frowning:

Mn kind in bed dumpen omdat ik het zat was, maar was de eerste keer en kon er echt niets mee, had alles al geprobeerd en had wel door dat hij moe was maarja zo lang was hij nog niet wakker haha.

Gelukkig heeft het wel gewerkt :smiley:

Wij hebben hier hetzelfde probleem,alleen gaat Luca niet slaan.

Hij word al driftig als hij van mij iets niet mag, hij gaat zich overstrekken en dan leg ik hem gewoon op de grond neer. Op een gegeven moment komt hij gewoon weer naar mij toe gekropen. Met eten gooien doet hij ook regelmatig, maar ook dat proberen wij hem af te leren. Meestal zeg ik “als je niet meer moet dan leg je het maar terug op je bord of je geeft het aan mama” toch helpt het wel vaak. Ook gooit hij met zijn drink beker, dan laat ik hem wel ff merken dat dat niet de bedoeling is.

Ja wij hebben een echte driftkikker :roll:

@Theemuts wrote:

Nou t voelde als een slechte moeder :frowning:




Logisch, maar dat ben je écht niet hoor!!!



Dat negeren aan tafel vind ik wel 'n goeie.

Hub zei vanavond “ben je klaar? Dan pak ik je bordje weg” en meneer begon weer netjes (naja, in zoverre dat kan met spagetti) te eten! Niks op de grond, wel bijna! 't hielp dus wel.

Soms dan kan ik ook m’n lach niet houden, dan pers ik m’n kaken op elkaar om zo 'n enorme lach te onderdrukken. Tis dat 't een jongetje is, maar dramaqueen past wel hoor :mrgreen:



Thanx voor de tips!