Boxspring

Ik wil de slaapkamer graag een opknapbeurt geven en het een en ander verplaatsen.

Nu zijn we eigenlijk wel zo’n beetje aan een nieuw bed toe en zaten we te denken aan een boxspring.

Maar wat ik me erg afvraag, hoe blijft zo’n ding? Er zit toch veel stof aan, blijft dat wel mooi? Of is dat op ten duur helemaal smoezelig ofzo?

Het enige wat bij ons echt vies wordt, is het hoofdbord. Dat is van stof en trekt dus ook wel stof aan. Mijn moeder :oops: haalt er iedere week de stofzuiger over, dat is even een secur werkje maar dan ziet het er weer prima uit.

De zijkanten worden eigenlijk alleen vies van de veren uit onze hoofdkussen :wink: maar die pluk je er zo weer af. En onder het bed is het niet echt schoon maar dat geldt voor alle bedden denk ik :shifty: :mrgreen:

Wij hebben wel een donkergrijze stof op onze boxspring, daar zie je natuurlijk niet zoveel op.

wij hebben een nepleren witte boxspring met “chesterfieldlook” hoofdbord. De matrassen zijn opzij ook met nepleer bekleed. Ik was ook bang dat zo’ n ding best snel vies word als ie van stof is. Deze blijft kei mooi, gewoon af en toe afstoffen.

Hier ook kanten van leer, goed te onderhouden en ligt …

zalig! :slight_smile:

Dat klinkt goed allemaal!

Binnenkort gaan we maar eens even langs een beddenzaak om ons te laten informeren.

Hier geen hoofdbord genomen :wink: dus ook geen viezigheid daar. De zijkanten hebben wij laten bekleden met een bruin/grijs gemêleerde stof en die wordt echt niet vies. En ik zuig gewoon 1x per week onder mijn bed, dus heel vies is het er ook niet :wink: Wij hebben laminaat, maar dweilen doe ik niet onder mijn hele bed, alleen langs de randen waar de dweil makkelijk kan komen zeg maar :shifty: