Wij hebben een oude bed …
Merk dat ik gewoon meer last van rug etc heb.
Niet leuk meer eigenlijk …
Nu willen we graag een boxspring, maar niet van die overdreven dure (boven de 1000 euro :shock: ), mijn vraag is dus naar ervaringen van jullie die ook een boxspring hebben.
Bevalt hij ? Wat voor eentje heb je ?
Mijn ouders hebben ook zo een electrische, vind hem gaaf, lekker ruim etc, maar voor ons portomoneetje veelste duur natuurlijk :shifty: :lol:
Ben dus flink aan het rondkijken of er iets is wat leuk is …
Idd bij Ikea hebben ze leuke en betaalbare :thumbup:
Wij hebben ook een boxspring. Heerlijk!! Wij hebben 3 jaar geleden dit bed gekocht en ben zo ontzettend blij dat we er toch voor gekozen hebben om een electrisch bed aan te schaffen… Ik raad dit dan ook iedereen aan. Het is zo ontzettend gemakkelijk. Heb er veel aan gehad tijdens de zwangerschappen, omdat ik veel last had van maagzuur. Hebben maanden rechtop geslapen… Ook tijdens de kraamperiode, gewoon een boekje lezen, tv kijken, ontbijt op bed ( :mrgreen: ), Juul vind het onzettend leuk om papa of mama dubbel te vouwen… het is gewoon ideaal.
Succes met het maken van een keuze.
Wij hebben ook een boxspring. Toch niet echt goedkoop, maar wat een vreselijk bed. Ik draai de matras wekelijks, en toch zie je de (en voel je vooral) de ‘kuilen’ er al helemaal in zitten. Bed is 3 jaar oud…
Misschien een verkeerd type hoor, want hij sliep heerlijk in het begin, maar deze is dus helemaal niks…
@Moon84 wrote:
Wij hebben ook een boxspring. Toch niet echt goedkoop, maar wat een vreselijk bed. Ik draai de matras wekelijks, en toch zie je de (en voel je vooral) de ‘kuilen’ er al helemaal in zitten. Bed is 3 jaar oud…
Misschien een verkeerd type hoor, want hij sliep heerlijk in het begin, maar deze is dus helemaal niks…
Dat lijkt me dus ook niks, daarom vroeg ik het ook gewoon even af …
Want wie zegt dat een duur bed ook werkelijk heel goed is ?
Moet er misschien bij jou dan een nieuwe matras in ?
Mijn moeder had er 1 bij de leenbakker besteld die was 600 euro,
en hun zijn er echt tevreden mee
Wij hadden er ook een…
Eerste paar jaar is het top en daarna :thumbdown:
Ben blij dat ik een normaal bed met normaal matras heb…
Wij hadden er eentje en toen deze versleten was waren wij het ook.
We hebben nu een gewone bedombouw, daar een goede lattenbodem in en daar een luxe matras op.
Onze lattenbodem in wel electrisch, mischien zou het dan wel haalbaar voor jullie zijn?
Wij hebben trouwens allebei ons eigen matras, niets lekkerder dan in je eigen kuil liggen :mrgreen:
Wij hebben zo’n veels te dure Pullman boxspring. Maaar oooh, wat slaapt het heerlijk. Als je een goedkopere versie wil dan hebben ze volgens mij bij de Ikea wel opties. Lekker een middagje gaan uitproberen zou ik zeggen. Slaap lekker !