Hier hadden we ook een extra matras erop bij beide bevallingen.
Je moet alleen opletten dat het niet te zacht word,dus dat je billen niet in een kuil liggen dat is namelijk gevaarlijk als de beeb onverhoopt met zijn schouders vast komt te zitten bij de uitdrijving…(dan kan de verloskundige haar ‘kunstje’ niet doen om de beeb alsnog vlot geboren te laten worden)
Anders even een plank tussen de 2 matrassen mocht het te zacht zijn :thumbup:
ja, dat zei de vk hier ook, plank tussen de twee matrassen
maar ons ideetje gaat niet op. Bed is 45 cm hoog, extra matras 15 cm… dan komen we maar op 60… dus 10 cm te kort… grrrrr
wat nuuuu???
Wij hebben weliswaar geen boxspring maar een antiek bed (van m’n oma geweest) en dat kon ook niet op klossen.
Bij de intake ook gezegd tegen de kraamzorg, was geen probleem als ik dan een eenpersoonsbed ergens kon zetten dat wel op klossen kon. Nou dus logeerbed op klossen gezet !
Ben in het zkhs bevallen en de kraamhulp en nacontrole van de vk zijn allemaal bij m’n eigen (te lage) bed geweest. Was geen probleem maar dat ligt natuurlijk aan de persoon zelf.
Succes !
Snoesje heb je nog geen intake gehad van je kraamzorg… misschien hebben zei een tip
ik heb het eigenlijk niet eens opgemeten hoe hoog ons bed met matras is
nou, vorige keer kreeg ik telefonische intake. En hadden wij nog onze auping die wel makkelijk op klossen kon.
Ik heb geen logeerbed die op klossen kan…
maar zat al te denken, misschien lukt het nog met bierkratjes… ga eens vragen aan manlief.
tja, als het lukt wil ik namelijk toch thuis bevallen hoor!!!
Of die balken 10x10 die kan misschien aan beide zijden met allepootjes erop…
Heb ook wel eens iemand heoord met stoeptegels op elkaar voor die laatste cmters :mrgreen:
hahaha, ja, je wordt er wel creatief van he!!
nou… ik kan in ieder geval een hoop met alle tips!!
jaaaaaaaaa tis gelukt!!! en hoe
bij de thuiszorgwinkel hebben ze gewoon een soort zwarte pilonnen, bovenkantje plat met een opstaand randje. Gister bed opgehoogd en werkt prima. Achterboard er afgehaald en blij.
dusss, geen gekl*t met bierkratjes of extra matrassen…
nou, dat was het weer