Boxershort met pijpjes

Ik vind ze echt geweldig leuk :inlove: en ze zitten zo mooi. Nu zag ik ze van Vingino en Ten Cate. Zijn er nog meer merken die deze shorts verkopen.

zijn dat niet ook gewoon de boxers zoals de hema ze verkoopt?

Die van de Hema hebben volgens mij van die korte pijpjes of zijn van syntetische stof. Maar ik zal nog eens neuzen.

die van de hema zijn vrij wijd vind ik, maar die van de zeeman vind zoonlief geweldig. Met cars, spiderman en weet ik wat allmaal

die van hema zijn idd korte pijpjes

tygo heeft ze ook en ze zitten erg mooi vind ik

heb van tygo nog geen klachten gehoord dat het niet lekker zit

dus ze zullen vast lekker zitten ook

mijn man heeft ze nu trouwens ook en die vind ze lekker zitten

Bij Verôn zitten die van de hema niet echt goed vind ik zelf.

Ik gebruik wel die van Vingino daar betaal je wel iets meer voor maar die blijven echt super mooi. Die van bv de hema gaan na een paar keer wassen flubberen of nou in elk geval hier…

Van de hema zijn echt waardeloos. Veel te wijd, hartstikke inkijk als ze moeten gymen op school dus die haal ik nooit.

Ik vind ze van de WE het mooist, zijn ook in leuke kleurtjes per 2 in een verpakking. Ze blijven ook heel mooi qua kleur en model en ze zijn betaalbaar.



Vingino of ten cate heb ik nog niet geprobeerd, maar zijn volgens mij ook duur. Ik heb ze van ten cate ook alleen nog maar in wit gezien en ik vind wit ondergoed niet leuk.

ik zie net op de site dat ze best leuke printjes en kleurtjes hebben van ten cate ondergoed. Dacht dat ze alleen wit hadden.

@stillewater wrote:

ik zie net op de site dat ze best leuke printjes en kleurtjes hebben van ten cate ondergoed. Dacht dat ze alleen wit hadden.




ik heb vanmiddag zwarte gehaald bij VenD 3 halen 2 betalen

Ik ben eigenlijk wel tevrden met de hema boxertjes.

Ik heb ooit een hele lading gekocht in de maat die mijn mannetjes dragen en die zien er nog steeds netjes uit allemaal. Bij mijn spillebeentje flubberen ze idd wel wat, maar ja, bij hem ben ik allang blij als t aan zn billen blijft zitten :wink: De ander sluiten ze mooi bij aan (en hij heeft geen overgewicht ofzo hoor, gewoon normaal postuur :lol: ).

De simpele van de Hema bevallen hier goed.

De ergste ever zijn die van de prenatal.

@Lune wrote:

Ik ben eigenlijk wel tevrden met de hema boxertjes.

Ik heb ooit een hele lading gekocht in de maat die mijn mannetjes dragen en die zien er nog steeds netjes uit allemaal. Bij mijn spillebeentje flubberen ze idd wel wat, maar ja, bij hem ben ik allang blij als t aan zn billen blijft zitten :wink: De ander sluiten ze mooi bij aan (en hij heeft geen overgewicht ofzo hoor, gewoon normaal postuur :lol: ).




Hier hebben ze dus ook een behoorlijk aantal van de HEMA en sluiten ondanks niet bestaande kontjes ook na heel veel 60 graden wasjes nog perfect aan.

Nou moet ik wel zeggen dat de boxers een stuk kleiner gedragen worden als de hemden/ overige kleding. Je moet ze er zeker niet in de gewone kledingmaat kopen, dan passen mijn kids er in elk geval 2x in :lol: .

bij shoeby-fashion hebben ze leuke… lekker strak!

ja idd, ik heb ooit toen ze nog in mt 116 zaten qua kont zeg maar :wink: in de opruiming bij de hema heel veel in mt 122/128 gedragen en die dragen ze nu dus nog steeds (van gewone kleding dragen ze mt 134 en de oudste 140/146).

ik zweer bij ten cate ondergoed



heb van alles geprobeerd maar kom voor Y toch teru gop ten cate



maar ook ten cate koop ik kleiner



ons kereltje zit al in 116/ 122 van kleding. maar heeft van boxer maat98

Action heeft ook leuke prints!

Ryan heeft niet anders dan dit soort boxers

Ik zweer bij de boxers van de Zeeman :thumbup: ik koop ze 1 maat kleiner dan het hemd, en ze zitten fantastisch en blijven mooi, en ze kosten bijna niks.

Ik had er 2 voor 3,99 :dance:

Ze hebben wij de Kruidvat nu ook boxers, ook in setjes met hemd. Zijn echt heel fijn!

Volgens mij ook van Hanssop, super goed merk, vaak gekamt katoen ook nog wel prijzig maar super goed van kwaliteit :thumbup:



moet er wel bij zeggen, t, is niet goedkoop :shifty: :wink:

Ik heb laatst hier voor mijn neefje boxershorts van **** gekocht. Die blijken echt super te zijn. Ze zijn er ook voor meisjes. Stoer en van goede kwaliteit!





Edit beheer commerciële link verwijderd