box houden of eruit???

Hallo allemaal,



Mijn dochtertje is nu ruim 19 maanden oud en zit af en toe nog in de box.

Dat is meestal s’morgens even 10 min zodat mama kan wakker worden en als ik de vloer ga stofzuigen en dweilen en soms als ik even wil douchen.

Verder zit ze er eigenlijk niet meer in.Spelen doet ze er ook niet meer in.

Nu kan ik als ik wil de box verkopen aan kennissen.

Dus mijn vraag is zal ik hem eruit doen of nog een tijdje laten staan??



praktisch gezien kan ik de vloer ook doen als ze in bed ligt of aan de boterham zit en douchen kan ook op een ander tijdstip.



sneeuwitje

Ik zou hem er uit doen… maar nu moet ik ook zeggen dat ik met 6 maand hem al weg heb gedaan.

veron zat er nooit in als baby wel als ie sliep maar daarna altyd op een groot kleed op de grond.

En wat betreft dwijlen , ik doe het altyd savonds vind het zonde om het smorgens te doen :mrgreen:

Wel is het zo dat Veron een heel makkelijk kind is kwa aan dingen komen. Hier is altyd alles op tafel blijven staan en hij komt er ook niet aan dus misschien dat wel een reden zal zijn om er nog mee te wachten?



Gr loes

ik zal er mee wachten.

bij onze eerste was hij voor een jaar eruit, omdat hij er gewon niet meer in wou.

T. zit er nu zowieso smorgens zo een uur in, echt te spelen. dus blijft hij nog even staan.



En zoals jij het vertelt heb je er ook nog gemak van.

Hier was de box enkel opslagplaats voor speelgoed geworden en ging hij bij ca 1jr 3mnd de kamer uit. En weer terug toen zusje kwam :lol:.



Box stond ons in de weg (omdat hij toch niet gebruikt werd). Gewoon doen wat je makkelijker vindt: de box of de ruimte.

Voor de ruimte hoef ik hem niet weg te doen.

Ruimte genoeg :smiley:



Maar omdat ze er eigenlijk weinig inzit en ik hem nu waarschijnlijk kan verkopen zit ik in dubio.



sneeuwitje

Ik zou m wegdoen :wink:

Fieke zit er nooit meer in en ik dweil als zij op bed ligt oid.

Hier staat de box nog wel, omdat nr 3 er straks in moet en heb m dus daarom laten staan.

Straks als de beeb oud genoeg is en er ook niet meer in speelt dan doe ik m dus gelijk weg, want ben m

wel n beetje beu aan t worden :wink:

ALs je m niet of nauwelijks gebruitk gewoon weg doen :thumbup:

Hoi,



Wij gebruiken hem ook nog en I.lona wordt in juli al 2 :wink:

maar enkel als ik even naar boven moet of er wordt aangebeld etc dat soort dingen, voor de verderest loopt ze lekker rondt :thumbup:



gr melanie

hier is de box met 13 maanden de kamer uitgegaan. ik dweil als hij slaapt en douche savonds… dus nooit gemist.

Wat ik me even afvraag is als de bel gaat waarom kindje dan in de box? Gewoon een vraagje hoor geen aanval…

Hier gaat hij gewoon mee naar de deur haha of blijft even in de woonkamer maar denk dat dit per kind ook wel heel verschillend is die van mij sloopt niets gelukkig…



En dwijlen doe ik ook altyd savonds of in de middag dat hij in bed ligt dat verschilt wel eens :wink:

Nou de box is verkocht en is nu al 2 weken weg.

Echt missen doe ik hem niet.

Heel af en toe op bepaalde momenten…zoals van de week at ik de ramen ging zemen…jeetje wat liep ze in de weg zeg.



sneeuwitje