Box eruit, wat nu?

Het is duidelijk, bij ons moet dus helaas echt de box eruit. Het nee heeft niet zo snel door, iig niet sneller dan dat hij weet dat hij hoger en hoger kan klimmen in de box. Gisteren hebben we hem tot 2x toe gezien dat hij met zijn middeltje over de bovenrand van de box hing, met zijn hoofdje naar beneden.

Ik baal hier zo erg van. Want wáár moet ik hem laten als ik even snel naar de keuken moet? In zijn eetstoel niet, daar zit hij al met 2 tuigjes in en nu hij door heeft dat hij vastzit, gaat hij zo hard heen en weer dat de stoel dus bijna mee omkukelt. Eetstoel mee naar de keuken nemen is geen optie aangezien het een hele zware eetstoel is.

Zijn loopstoel, ook daar zit een tuigje in om hem ín de loopstoel te houden. En ook daar kan ik hem niet alleen in laten omdat meneer het leuk vindt om de massieve grenen eettafelstoelen om te laten vallen door er in zijn loopstoel heeeeel hard aan te trekken. Loopstoel in de gang zetten zodat ik toezicht kan houden kan, maar hij sloopt daar de boel, dus echt rustig koken e.d. kan dan ook niet.

Op de grond gaat ook niet ivm géén toezicht en een hond en een kat en een dochtertje van bijna 4 die het ook soms wel leuk vindt om haar broertje te pesten.

Dus HELP!!! Wie heeft dé oplossing voor een ondernemend ventje van net 1 jaar.

In zn kinderwagen en die dan in de huiskamer zetten? :think:

Dat is wel een optie ja :thumbup: Nog niet eens aan gedacht.

In de deuropening van de keuken schommelhaken hangen en als het zo uitkomt de schommel ophangen.

En anders in een draagdoek op je rug :smiley:

wat doet hij dan als hij los loopt?

Want Michel hier is ook niet te stuiten, maar eenmaal los doet hij niet heel veel wat ik niet in de hand kan houden.

De eetkamerstoelen keer ik om zodat ze met de rugleuning naar de tafel staan en hij ze dus niet om kan trekken.

Verder opent hij al mijn keukenlades, maar die heb ik gevuld met onschuldig spul en zo sta ik te koken en is hij zoet met mijn lade vol tupperwarebakjes.

Lastig dat ik die dan weer allemaal op moet ruimen, maar zolang hij speelt kan ik koken.

Uhmm, als hij losloopt dan trekt hij alles van tafel, trekt gelukkig dan niet de stoelen om (daar gaat hij alleen tegen aan staan), sloopt de plant die ik niet hoog kan zetten, pest de hond en de katten, sloopt speelgoed van L…

Ja ik heb een lekker ventje die alles moet en zal slopen :mrgreen:

ohkeeee… zelfde exemplaar als ik dus…

hier staat dan dus niks op tafel, de plant is allang gesneuveld en bij de 2 grote staande moet ik dagelijks gewoon even een 1/7 deel aarde weer terugscheppen in de bak, hond en kat hebben wij niet, maar geen boek overleefd het hier.

Zonet zwaai ik mijn moeder uit, 30 seconden wellicht, kom ik terug staat hij vrolijk te wiebelen BOVENOP een lack tafeltje… erbovenop geklommen en dikke lol.

Of de kinderen vergeten weer eens de deur dicht te doen naar de gang.

Bij hen kwam ik wel weg met het ontbreken van een traphekje onderaan de trap.

Maar mies klimt in rap tempo naar boven en ja… vrees dat er toch 1 ook beneden moet komen.

Toch vind ik het allemaal nog te behapstukken… in mijn visie zei ik al dat hij geen dingen uithaalt die ik niet binnen de perken kan houden.

Misschien zijn mijn kinderen dan toch erger dan ik dacht en ben ik het gewoon al gewend :shifty:

Wij hebben de box op wielen, hij is daardoor verrijdbaar en hoog.

Mies vind het nu nog wel eng om erover te gaan hangen.

Maar ik kan hem daardoor ook meerijden naar de keuken en in zicht houden. Is dat geen optie?

Nee, de box is te groot voor de gang :mrgreen:

We hebben hem nu maar in het loopstoeltje gezet. Anders kan je echt helemaal niets meer doen aangezien het een echte aandachtvrager is :inlove:

Whahhahaha, mijn ventje en rustig spelen met potten en pannen :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik denk dat ik binnen de korste keren doof ben en onder de blauwe plekken zit, want hij vindt het nogal erg leuk om heel hard met speelgoed te slaan op je bennen (ik vind het wat minder leuk :mrgreen: ).

En voorbereiden terwijl hij slaapt is ook wel een optie. Maar dat betekend wel dat ik heeeeeeel snel moet voorbereiden, ventje slaapt maar 1 uur 2x op een dag :lol:

Ja, hij is niet zo makkelijk :inlove:

En die box ondersteboven, daar heb ik dus ook al serieus aan zitten denken :wink:

zie aan je ticker dat ‘jouw exemplaar’ niet veel scheelt met onze jongste (die is van de 15e) en wat een verschil :lol:

Die vond ons is erg goed in… zitten :mrgreen:

Als hij lekker zit te spelen zal hij alleen in hoge nood naar zijn buik gaan om te tijgeren of rollen… optrekken? stappen? lopen!!! Echt niet :lol:

Enige wat hier niet veilig is dat is de DVD speler… daar is hij heel snel en krijgt dus ook feilloos de lade open etc.

Wat een lekker ondernemend ventje hebt jij zeg!!

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan, hahaah

Het enige waar ik op kom, is een goedkope eetstoel te kopen, bijvoorbeeld bij de ikea ( 12 euro ) en hem daarin meenemen naar de keuken, wat speelgoed erbij. En laten klieren.

De kinderstoel klemzetten, zodat hij niet al te makkelijk omkiepert.

Verder, uhm ja. Misschien bodem uit de box halen, dan staat hij net wat lager, of met tuigje aan in box.

Veel succes

Liefs Suzanne

Kinderstoel van Ikea is idd heel handig… Met een stoelverkleiner kunnen ze er niet uitklimmen…

En er zit ook een tuigje bij…

En misschien is een campingbedje een oplossing?

zo’n ouderwetse box waar hij niet in kan klimmen? Van dat stof? of zelf een box maken van houte platen? kan hij alleen niet doorheen kijken dan natuurlijk… dus is ook niet echt gezellig :think:

Hmm, je zou bijna denken zet de box ondersteboven en doe hem er onder, maar dat is ook zo zielig. Lastig hoor zo’n ondernemend kleintje. Kan je hem niet met wat potten en lepels laten spelen als je kookt? En vast zoveel mogelijk voorbereiden als hij op bed ligt?