Box eruit of nog laten staan

Ik woonde tot joy 1jaar was bij mn ouders in. En de verhuizing naar ons eigen huisje vond ik mooi om geen box meer te nemen zonde van de ruimte :mrgreen:



En vanaf het begin is ze dus gewend dat hier geen box is ook dat ze aan bepaalde dingen niet mag zitten maar ze heeft daar tegen over genoeg plekjes waar ze wel mag komen en 2hoekjes voor haar zelf. En dat gaat prima eigenlijk. Dus ben blij dat de box er niet is vind het nergens voor nodig meer ze kan nu gewoon lekker haar ding doen en achter me aan hobbelen als ze me nodig heeft :slight_smile:

Heb hem weggedaan toen Lara 14 maanden was. Ze zat er al een hele tijd niet meer in en ik vond hem ook geen nut meer hebben voor haar. Ze wilde er sowieso alleen nog maar in als ik in de buurt was, dus dan schiet je er niks mee op. En ik kon best even naar boven lopen o.i.d. en haar achterlaten, wat dat betreft was ze makkelijk.

Hier staat hij nog, mijn vriend en ik waren net vandaag in discussie over weghalen of laten staan.

Bij mij zit hij e nog nauwelijks in, alleen smorgens als ik zijn ontbijt klaarmaak, en 's avonds, na het bad, voor de fles, word hij nl. lekker rustig.

Als hij aan het rondrennen is, word hij echt niet rustig genoeg om bij mij op schoot een fles te drinken.

Bij mijn vriend zit jesse er wel wat meer in (gemakszucht van mijn vriend?? :lol: ), maar goed, voor die twee momentjes blijft de box voorlopig nog wel even staan.

Heb wel het gevoel dat het over een maand of twee weer heel anders zal zijn, we zien het wel.

de box staat hier natuurlijk nog voor Jelmer maar tegenwoordig verdwijnen Ruben en Minke er laat in de middag samen in als ik Jelmer voed. Dan doe ik er een groot laken in en gaan ze gezellig in hun tent spelen :inlove: Ik denk dat die box nog wel een poosje staat bij ons :wink:

hoi



mijn eerste antwoord bij dreumessen :slight_smile: aangezien mijn kleintje nu een dreumes is :slight_smile:





deze zelfde vraag heb ik dus net bij babyvraagjes gesteld om me heen zie ik dat vriendinnen van me hem al voor 1 jaar weg halen maar ik zelf moet er niet aan denken.



Fransje zit lekker veilig in de box en meestal vermaakt ie zich prima zo kan ik ff met de 2 oudste bezig zijn of snel een wasje aanzetten of ff iets in de keuken doen.



Vooral omdat me 2 oudste ook regelmatig wat laten slingeren zet ik hem altijd eerst in de box en dan als alle veilig is mag ie de huiskamer ondekken :smiley:

Hier is hij alweer een tijdje weg. Ik denk bijna 2 maanden, net na haar eerste verjaardag hebben we hem opgeborgen. We konden ons niet eens meer herinneren wanneer we haar er voor het laatst in hadden gehad.



We hebben hem geen moment gemist ook!

Hier is de box er uit gegaan toen Tycho denk ik 15 maanden was. Hij vond alles buiten de box leuker.



Bij oma staat de box nog wel. Dat is daar echt zijn speelplekje. Waar hij rustig, zonder dat de hond zich ermee kan bemoeien, kan spelen.

:mrgreen: Niet schrikken hoor… :mrgreen:



Bart is nu 2jr en 9 mnd en…de box staat er nog altijd!

Ik gebruik hem nog steeds…zeker als ik ff mijn handen vrij moet hebben met stofzuigen en eten koken.

Hij houdt er maximaal een half uur in uit, met behulp van de Nijntje DVD.



Hij klimt er nog niet uit…en als hij het waagt om zijn beentje op de rand te zetten…dan wacht hem een boze mama! :wink: Dus ja…ik ben een groot voorstander van de box en hij gaat hier nog altijd NIET weg!

@TinyBear wrote:

Wij hebben hem ook nog steeds staan.



's ochtends als we beneden komen, is het zijn ‘wakkerword-momentje’…samen met zijn kabouterthee en een ontbijtkoekje even nl3 kijken



's middags als mama kookt en papa bezig is…samen met een rijstewafeltje & drinken even puppy hond/tiktak/jellabies kijken



hij kan er nog steeds zoet in spelen…soms wil hij er niet in, nou geen probleem…dan niet



hij gaat pas weg als hij er écht helemaal niet meer in wil zitten, zolang wij het idee hebben dat hij het er wel even fijn in vindt, blijft de box (voor ons is het dan wel handig maar voor hem moet het een leuk momentje zijn)
Ook bij ons staat de box nog steeds hoor Dyon vind het niet altijd leuk als hij in de box gezet word, maar het kan bijv. s,morgens wel handig zijn bij het ontbijt maken , ook kijk hij tv in de box, dus geen probleem ik zal zeggen laten staan tot dat ze dat echt niet meer willen en gaan huilen.